Saturday, June 24, 2017

goals for summer 2017


Ku mojemu wielkiemu szczęściu, nastał wreszcie koniec roku. Ukończyłam drugą klasę gimnazjum i odebrałam świadectwo z wyróżnieniem. Jestem z siebie naprawdę zadowolona, choć myślę, że i tak stać mnie na wyższą średnią, haha.
Nie mam zbyt wielu planów na wakacje. Nie potrafię nic nie robić, dlatego postawiłam sobie kilka celów, które chciałabym wypełnić przez te dwa miesiące. Są to przede wszystkim rzeczy, na które nie miałam czasu w ciągu roku szkolnego.


ROZWINĄĆ BLOGA

Szkoła, a w szczególności w tych ostatnich tygodniach, pochłonęła mnie do tego stopnia, że miałam naprawdę niewiele czasu na rozwinięcie pasji. W dużym stopniu była to moja wina, ponieważ nie do końca potrafiłam odpowiednio gospodarować czasem. W wakacje, jak i po ich zakończeniu, chcę aby posty pojawiały się co tydzień.

ZMIENIĆ WYSTRÓJ SWOJEGO POKOJU

Bardzo lubię wprowadzać zmiany. Mój biały pokój z czerwonymi dodatkami w ciągu dwóch lat zdążył mi się znudzić, a ponieważ zakochałam się w różowym to mam w planach wcześniej wspomniane dodatki zmienić właśnie na ten kolor. Póki co mam już idealnie pasujące lampki zawieszone na toaletce oraz świece zapachowe, lecz planuję już małe zakupy w Ikei.

PRZECZYTAĆ WIĘCEJ KSIĄŻEK

Zawsze kochałam czytać, a teraz będę miała masę czasu na nadrobienie książkowych zaległości.

POŚWIĘCIĆ CZAS PRZYJACIOŁOM

Z wieloma osobami, głównie tymi, z którymi chodzimy do różnych szkół, nie miałam czasu, by często się spotykać. Nie mam zaplanowanych zbyt wielu wyjazdów, więc na pewno będę się wybierać gdzieś z przyjaciółmi.


WYPOCZĄĆ

Przede wszystkim chcę odespać cały rok szkolny, haha. Zdecydowanie nie lubię zrywać się z łóżka przed 7.








fot. Oliwia Szczepaniak (klik)

♥ Jakie są Wasze plany na wakacje?
♥ Czy macie jakąś swoją listę z celami na wakacje?
♥ Co sądzicie o zdjęciach?
Piszcie w komentarzach!

Do następnego! Buziaki, Julia

50 comments:

  1. Tak jak mówiłam... Zdjęcia boskie, aż brak słów!! 😌😍 Super post, lekki i letni 😂💜 Z planami na wakacje u mnie jak zawsze --> wszystko zaplanujemy w ostatnim czasie 😚 A co do celi ... Oczywiście na liście do spędzania wielu chwil, jesteś Ty! Muszę znaleźć czas na książki, seriale, rolki i pozwiedzać trochę, oczywiście rodzina i przyjaciele 💖 Miłych wakacji, częściowo spędzonych ze mną ! 💝😌 Buziak 💋

    ReplyDelete
  2. Rewelacyjne plany kochana! Mam bardzo podobne, ale co do znajomych zamierzam poznać nowych oraz odnowić relację z zaniedbanymi (czasami kłótnie itp.)! :* Następnie zamierzam zmienić włoski oraz objeździć całą Polskę z moimi przyjaciółkami. :D

    ReplyDelete
  3. Masz świetne plany na wakacje trzymam mocno kciuki za ich realizację :) sama chcę zająć się blogiem i wypocząć :) i przede wszystkim- wyszaleć się! :) śliczne zdjęcia wyglądasz uroczo! wianek jest słodki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach! Moje plany to również przeczytanie książek i rozwinięcie bloga. Życzę, abyśmy obie wytrwały w tych postanowieniach, haha! :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  5. Świetny blog,obserwuję! :) Też skończyłam drugą klassę gimnazjum i wreszcie możemy odpocząć! W wakacje mam w planach rozwinąć bardziej swojego bloga i nie tylko! Życzę Ci udanych wakacji i trzymaj tak dalej z blogowaniem. Pozdrawiam Julia z bloga:
    http://livestrue.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  6. Nie mam wakacji ale czekam na urlop :) bardzo fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. Jejku jakie śliczne, letnie zdjęcia <3 a na ten wianuszek już od dawna poluje :)
    Zapraszam do mnie: http://madeleinestyles.blogspot.com/2017/06/street-style.html?m=1

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia, czuć w nich lato :)

    ReplyDelete
  9. U mnie też pojawił się taki post:D Nie zmarnuję tych wakacji na pewno. Przecudowne zdjęcia<3 Także skończyłam 2 gimnazjum.
    http://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ale świetne zdjęcia, ślicznie na nich wyglądasz :) Ja też mam zamiar zająć się blogiem i przeczytać dużo książek. Mam nadzieję, że uda ci się wszystko zrealizować!
    by-koni.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja również zrobiłam sobie listę rzeczy, które chcę wdrożyć w codzienność przez wakacje :) Ładne zdjęcia :)
    ZAPRASZAM:
    BLOG: http://roksanakalinowska.blogspot.com
    INSTAGRAM: @kalinowskaar

    ReplyDelete
  12. Ja w tegoroczne wakacje głównie stawiam na wypoczynek, rozwój bloga oraz czytanie książek. Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić te cele. Cudowne zdjęcia!
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  13. Znam skądś ten brak czasu (w moim wypadku winny jest uniwerek i zajęcia ze studentami, czyli prawie jak szkoła, tylko od drugiej strony). I na te wakacje mam identyczne postanowienie, jak Twoje pierwsze ;)

    ReplyDelete
  14. Mam na te wakacje identyczne postanowienie jak numer 1 ;)

    ReplyDelete
  15. Wyglądasz bardzo ładnie na tych zdjęciach :))
    oliwiabialo.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja w tym roku również chciałbym poświęcić czas przyjaciołom. A co do średniej - ja też jestem zawiedziony ;P w następnym roku będziemy mieli więcej :)
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Najważniejsze to wyznaczyć sobie cel i do niego dążyć :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. U mnie bardzo podobnie jak u ciebie, również zakończyłam ten rok z świadectwem z wyróżnieniem, ale wiem, że średnia mogła być większa ;) Ja także chcę spędzić dużo czasu z przyjaciółmi oraz rozwijać bloga ;)
    Buziaki obserwuję, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    ReplyDelete
  19. Ja we wakacje przed wszystkim chce duuużo podróżować!
    Fajny festiwalowy look.
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia!
    Odsypiaj, odsypiaj, później jak zacznie się pracować to spania nie ma xD

    http://www.merloczek.pl

    ReplyDelete
  21. Ładnie wyglądasz, śliczny wianek! :)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Każdy chyba czekał na koniec roku. Gratuluję Ci świadectwa z wyróżnieniem. Trzymam kciuki, żeby wszystkie plany udało Ci się zrealizować. Też chcę rozwinąć moje małe miejsce w internecie.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Też planuję przeczytać kilka książek, oraz wrócić do systematyczności na blogu i yt ;) Śliczne fotki!

    MÓJ BLOG
    U mnie na kanale nowy filmik - GRWM KLIIK

    ReplyDelete
  24. Świetna stylizacja, ładnie wyglądasz.

    ReplyDelete
  25. Mam podobne plany na wakacje, ale czuję też, że będą one dla mnie bardzo imprezowe i wyjazdowe! :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjęcia ! Widzę ze mamy podobne plany na wakacje ! Chce bardzo nadrobić zaległości w książkach i serialach

    ReplyDelete
  27. Cudowne zdjęcia, prześlicznie Ci w wianku <3

    ReplyDelete
  28. Piękne zdjęcia! <3
    Też zamierzam przede wszystkim udoskonalić bloga, bo przez rok szkolny trochę go zaniedbałam.
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  29. Jakie piękne zdjęcia :* Śliczny ten wianek :) Udanych wakacji życzę!

    ReplyDelete
  30. Bardzo ładne zdjęcia!
    Piękny wianek :)

    ReplyDelete
  31. Ja w tym roku postanowiłam planować wakacje z dnia na dzień :D
    Masz prześliczne oczy!

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Świetne plany. Ja również w czasie wakacji planuję czytać książki i zająć się blogiem.
    Super zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Piękne zdjęcia! <3
    Powodzenia w spełnianiu wakacyjnej listy.
    Moje wakacyjne plany są bardzo spontaniczne :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Moje plany to również przeczytanie książek... świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  35. Również powinnam zabrać się za czytanie książek :)
    Wspaniale wyglądasz w tym wianuszku :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  36. Na wakacje żadnych planów nie mam, totalny spontan :)

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Zdjęcia bardzo ładne, cudowny wianek i makijaż!
    Pozdrawiam, obserwujemy? :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Zdjęcia są bardzo ładne i ogólnie wszystko świetnie się prezentuje. Sama w tym roku ukończyłam 2 klasę gimnazjum i ciesze się, że to wreszcie koniec tych męczarni i można dwa miesiące odpocząć.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs!
    I following you, follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Powodzenia w realizacji planów
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie te postanowienia. Co do "wypoczęcia", ja mam na odwrót - nie lubię długo spać. :D Piękne zdjęcia, pasuje Ci ten makijaż.

    MÓJ BLOG - KLIK!

    ReplyDelete
  42. Ja mam troszkę planów i mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie zrealizować :))
    Śliczne zdjęcia ♥ Piękna stylizacja!
    Super post!
    Buziaki kochana! :*

    ReplyDelete
  43. O jeju, ale śliczny makijaż! Jeszcze ten wianek! <3

    Wydaje mi się, że czas abym i ja podobną listę stworzyła. Może wtedy się zmobilizuję i osiągnę jakieś mocne cele? Pozostaje tylko nadzieja.

    Apropos celu czytać więcej książek - zapraszam serdecznie na mojego bloga, może wybierzesz sobie jakieś nowości :)
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    ReplyDelete
  44. Bardzo ładna sukienka! Fajnie wyglada z wianuszkiem :)

    sensiblees.pl

    ReplyDelete
  45. Śliczne zdjęcia!
    Ja jadę nad morze i do Czech a co jeszcze to też mam cel.Nadrobić czas z przyjaciólka

    ReplyDelete
  46. Śliczna sukienka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Jak ślicznie wyglądasz :) uwielbiam te wianki i muszę w końcu w chociaż jeden się zaopatrzyć <3
    Zapraszam do mnie: http://madeleinestyles.blogspot.com/2017/06/szalona-krata.html

    ReplyDelete
  48. i ja podobną listę stworzyła.

    ReplyDelete