Tuesday, April 11, 2017

who I am?




 Ostatnio nieco się zgubiłam. Pomyliłam szlaki i weszłam na niewłaściwą ścieżkę, którą zaczęłam
podążać. Tam czyhała na mnie masa niebezpieczeństw. Z początku nie stanowiły dla mnie zagrożenia, nie postrzegałam ich jako coś groźnego i po pewnym czasie zatraciłam się w tym. Spostrzegłam jak bardzo oddaliłam się od domu i mojej drogi do wypełnienia celów.

Idzie wiosna pełną parą, muszę sobie uporządkować życie na tę piękną, przy okazji moją ulubioną porę roku. Muszę się dowiedzieć, kim jestem.









mój najukochańszy brat ♥
fot. najlepsza Mamka



22 comments:

  1. Uwielbiam twoje zdjęcia! Trzymaj się i mam nadzieję, że znajdziesz kogoś kto wskaże ci dobrą drogę... Tak aby Je­go ścieżka, była również Twoją. :)

    ReplyDelete
  2. Ja tej wiosny obiecałam sobie, że nie będę już odkładać niczego na później, będę zmotywowana do działania, a nie leżenia wciąż w domu:) Życzę Ci powodzenia, w szukaniu siebie<3

    malusiawerusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja ostatnio ciągle szukam siebie, próbuję nowych rzeczy itd. Mam nadzieję, że kiedyś znajdę :D Tobie także powodzenia!
    http://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jeszcze wrocisz na wlasciwy tor :) zycie jest pelne zakretow, kwestia, w ktora strone zboczysz :)

    ReplyDelete
  5. Powodzenia w szukaniu siebie i wejścia na odpowiedni tor :) super zdjęcia!

    ReplyDelete
  6. Czasem bladzimy ale zawsz trafiamy na wlasciwa droge :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  7. Strasznie podobaja mi się czapki z daszkiem, ale jakoś nie mam odwagi za bardzo wyjść gdzieś w niej z domu;D
    Śliczne zdjęcia z bratem:)

    ReplyDelete
  8. Cudne zdjęcia <3 Bardzo profesjonalne ;) też mam brata!

    ReplyDelete
  9. Jakie piękne miejsce do zdjęć! W okresie dojrzewania to normalne, że czasem gubimy się i podążamy złą ścieżką, ale ważne jest, aby mieć kogoś kto cię sprowadzi na dobrą drogę.

    ReplyDelete
  10. Życzę Ci abyś odnalazła siebie ;) bardzo ładne zdjecia 💞

    ReplyDelete
  11. Takie poszukiwania są czymś normalnym - na każdym etapie naszego życia. Mam troszkę więcej lat od Ciebie, a mimo to, nadal nie odnalazłam jeszcze jednego właściwego toru. Grunt, to być zdeterminowanym na sukces! Reszta sama się wypełni :). Powodzenia!

    ReplyDelete
  12. To tylko Kilka zdań a takie prawdziwe. Mogłaś napisać nieco więcej. Stylizacja bardzo mi się podoba.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Stale gubimy drogi, ale nie gubi się tylko ten, kto stoi w miejscu. :)
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    ReplyDelete
  14. Cóż, ja jakieś 3 lata temu zbłądziłam i dalej próbuje odnaleźć właściwe drzwi, gdzie jestem tam ja - ta prawdziwa, a nie wersja, która mnie zastąpiła. Życzę powodzenia w poszukiwaniach.

    Oczyoutsidera blog

    ReplyDelete
  15. Każdy ma moment w swoim życiu kiedy pomysli ścieżki i zacznie podążać ta niewłaściwą.. Miłego szukania siebie kochana!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    ReplyDelete
  16. Mam nadzieję, że odnajdziesz siebie :)
    Przesłodkie jest zdjęcie z bratem :3

    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. W sumie czułam się jakbym czytała o sobie.
    Słodkie z was rodzeństwo :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  18. Kiedyś uwielbiałam Pentatonix, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  19. na pewno odnajdziesz siebie ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  20. Życie nam płata figle, często skręcamy nie w tą drogę co trzeba i mamy kłopoty ale ważne by odnaleźć tą odpowiednią:)

    ReplyDelete