Tuesday, April 25, 2017

me in the future


Jako pięcioletnia Julcia mówiłam, że w przyszłości zostanę lekarzem. Gdy poszłam do podstawówki marzyłam o byciu nauczycielką. Następnie diametralnie zmieniałam swoje cele. Poczynając od muzyka, przez tłumacza i fotografa, aż po aktorkę. Jak przedstawiają się moje plany w tym momencie?


Nie mam kompletnie pojęcia. Nie umiem udzielić żadnej konkretnej odpowiedzi na pytanie "dokąd wybieram się po gimnazjum?", które często jest mi zadawane. Mam jeszcze aż, lub tylko, rok na zastanowienie się nad szkołą średnią. Bez przerwy szukam siebie i próbuję nowych rzeczy.

Wiem jedno. Chciałabym być po prostu szczęśliwym człowiekiem, wykorzystać jak najlepiej ten najpiękniejszy dar, jakim jest życie. Wypełnić go po brzegi miłością i pasją. A także za kilkadziesiąt lat wyjść latem, podczas zachodu słońca, na pełen refleksji spacer, przywołać wszystkie wspomnienia i powiedzieć: "tak, jestem dumna z tego, jak spędziłam ten czas".








SUNGLASSES - DRESSLILY | T-SHIRT - SAMMYDRESS | JACKET - SAMMYDRESS | CHOKER - DRESSLILY

GLASSES - ROSEGAL.COM
fot. Marianna Zaremba

BASEBALL HAT - ZAFUL
w/ Paulina Jabłońska

ZAPRASZAM WAS WSZYSTKICH NA ROZDANIE!!
KLIK
Do następnego! Buziaki, Julia

35 comments:

  1. Zrozumiałe jest to, że w wieku, którym jesteś nie wiesz, co będziesz chciała robić w przyszłości. Ja mam 24 lata, studiuję Administrację i wiesz co? Jestem dokładnie na tym samym etapie, co Ty. Jak ktoś mówi mi "jakaś praca w urzędzie się znajdzie tylko musisz być czujna" to aż się we mnie gotuje. Wazne abys nie popełnila tego samego błędu co ja i nie szła do danej szkoly, tylko dlatego, ze po jej ukonczeniu bedziesz miala wieksza szanse na pracę. :)

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia i pomysłowy wpis słoneczko 💞 A zdjęcia, to zdecydowanie moje ulubione na Twoim blogu ! 😍💪

    ReplyDelete
  3. Ja również nie wiem co będę robić w przyszłości... na razie skupiam się na gimnazjum ;) https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. To chyba każdy z nas tak ma. Ja mam swój cel i wiem co chcę robić, ale nie wiem czy mi się to uda i co pisze dla mnie los :D Super zdjęcia. Dam Ci radę. Rób to co kochasz i spontanicznie bo jak dużo się zastanawiamy to omija nas to co najważniejsze :)

    ReplyDelete
  5. Jeśli w tym momencie nie wiesz co będziesz robić to nic strasznego, ja skończyłam studia i dopiero wtedy dowiedziałam sie co tak naprawdę chcę robić w życiu i jestem mega szczęśliwa, bo los wybrał za mnie😉

    ReplyDelete
  6. super wpis :) zdjęcia są naprawdę świetne, zakochałam się w chokerze i kurtce :)

    ReplyDelete
  7. Twój blog się strasznie miło czytało ! Rób to dalej ;) Ja prowadzę blog o pozycjonowaniu i mogę Ci pomóc wypromować bloga/strone a nawet TWOJE MIASTO za małe pieniądze !!! Zapraszam

    https://www.youboost.pl/blog/pozycjonowanie-seo-stron/pozycjonowanie-stron-www-zielona-gora-czyli-seo-zielona-gora

    ReplyDelete
  8. Każdemu co chwila się zmienia. Niby jestem na studiach, ale wciąż nie mam pomysłu na siebie, nie aż tak dokładnego. No ale człowiek musi wszystkiego spróbować i wszystko musi przemyśleć :)

    ReplyDelete
  9. To prawda ważny jest wybór szkoły, ale ważne jest również to by znaleźć to w czym się będziesz dobrze czuć. Ja wybrałam, nie żałuję. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  10. Przecudne zdjęcia! Także nie wiem co będę robić w przyszłości, na razie zaczęłam się rozglądać za liceum chociaż mam jeszcze rok i postanowiłam, że może zostanę aupair.
    http://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. spoko, ja mam czas do końca maja na wybranie szkoły i nadal nie wiem, gdzie mam iść, także jestem w kropce, haha!
    powodzenia za rok!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Fantastycznie wyglądasz w tych pierwszych okularach! A poza tym wybrałaś bardzo dobre miejsce do zdjęć :)

    ReplyDelete
  13. Okulary są fantastyczne! <3 i świetna kurteczka!

    agnesssja.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Kochana odnośnie mojej przyszłości mam podobne refleksję, jednak nie mam zamiaru żyć jutrem. Wykorzystuję czas na teraźniejszość, o przyszłość zadbam później. Wiadomo, trzeba mieć jakąś pracę, ale po co nam ona, gdy nie mamy szczęścia?

    ReplyDelete
  15. Skarbie, masz naprawdę piękne oczy, nie marnuj tego! <3

    ReplyDelete
  16. Mi również został rok do podjęcia decyzji. Wiem na pewno ze chciałabym iść na coś związanego z rysowaniem. Na początku 2 klasy marzyłam o architekcie wnętrz, teraz mi się odmieniło i chce projektować ubrania. Jedno jest pewne - chce robić coś związanego z moją pasją i tobie też tego rzyczę.
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja szczerze też nie wiem na co się wybrać po gimnazjum :D totalna pustka... Najważniejsze jest to aby po prostu robić coś z pasji. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)

    ReplyDelete
  19. Bo najważniejsze to być szczęśliwym człowiekiem :) To jest bardzo, bardzo ważne!

    Piękne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  20. Ja już niestety jestem w Niemieckiej szkole średniej i do końca zostały mi zaledwie 4 lata a już w tym roku muszę wybrać zawód.. Czasami zazdroszczę małym dzieciom które chodzą jeszcze do przedszkola czy do pierwszej klasy. takie bezcenne dzieciństwo, a jeszcze nie wiedzą że za kilka lat będą musiały już zmieniać szkołę na średnią i szukać jakiegoś zawodu..
    Piękne fotki ;)
    Pozdrawiam, Ika
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  21. Ale boskie zdjęcia ale najpiękniejsze jest 2 :*

    Jestem u ciebie pierwszy raz i od razu mi się tutaj spodobało wiec jak najbardziej jestem twoim obserwatorem i liczę ,że u mnie też Ci się spodoba
    Pozdrawiam!
    ZAPRASZAM - KLIK ♥

    ReplyDelete
  22. super zdjęcia! ja też nie mam pojęcia co chciałabym robić w przyszłości
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Najważniejsze to iść w kierunku, który będzie sprawiał Ci przyjemność :)
    https://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Wyglądasz super :) Kurteczka mega! ^^

    ReplyDelete
  26. Świetnie wyglądasz! :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. obys dokonala dobrego wyboru, sliczna jestes Julcia <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Przepiękne zdjęcia! Świetne okularki :)
    Również jestem teraz na podobnym etapie w życiu, ale niestety nie mam już szansy na wycofanie się. Dwa lata temu stanęłam przed wyborem szkoły średniej i profilu, a teraz najchętniej zmieniłabym swoją decyzję, ale na to już za późno.
    Mam nadzieję, że Tobie uda się dokonać właściwego wyboru!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  29. Życzę Ci, aby Twoje wybory były jak najlepsze i abyś była z nich zadowolona!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete