Friday, March 17, 2017

what's up? | gamiss & rosegal

Hejka wszystkim!

Dawno nie pisałam takiego luźnego posta. Chcę Was poinformować o tym, co ostatnio się u mnie dzieje.
Zdałam sobie sprawę, jak wielki problem mam z organizacją czasu, dlatego postanowiłam o nią zadbać. Staram się połączyć nawał obowiązków w szkole z prowadzeniem bloga, a przy tym znaleźć odrobinę czasu dla siebie i dla przyjaciół. Z tego powodu zaczęłam wychodzić na sesje z samego rana w te dni, kiedy rozpoczynam lekcje o późniejszych godzinach, Mam kilka planów co do bloga, a już niedługo pojawi się tutaj rozdanie, które zorganizuję ze znajomymi mi blogerami. 
Co tam u Was słychać?


HOODIE - KLIK



BEAUTY BLENDERS - KLIK

PALETTE - KLIK

SKIRT - KLIK 
BLOUSE - KLIK



12 comments:

  1. Widzę, że masz oryginalny styl :) Lubię oglądać takie estetyczne zdjęcia, które nie są przede wszystkim zrobione na odwal a przemyślane jak Twoje ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. U mnie nic nowego, mam wolne to czytam książki. Poza tym spędzam miło czas z moją połówką. Dodatkowo uczę się dalej japońskiego, w wolnej chwili rysuję, eksperymentuję w kuchni i siedzę na Twitterze :)

    ReplyDelete
  3. Super, że częściej wstawiasz posty! Oby tak dalej!

    ReplyDelete
  4. Ciekawa stylizacja, widzę że te kabaretki wracają do mody. Muszę kupić takie moje dziewczynie. A tak co u mnie? To jestem też u dziewczyny. Ps dała tu komentarz.

    ReplyDelete
  5. Masz bardzo podobny styl do mnie :D
    Bluza mi się bardzo podoba.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/02/czy-naprawde-jestes-wolny.html

    ReplyDelete
  6. Ja mam wielki problem z organizowaniem czasu, a to przez moje wielkie lenistwo, z którym muszę walczyć. Bardzo ładne zdjęcia :)
    mój blog

    ReplyDelete
  7. Co u mnie słychać? Jestem przemęczona i strasznie chce mi się spać. Śliczne zdjęcia. :D

    Mój kawałek Internetu

    ReplyDelete
  8. świetnie wyglądasz ;) spódniczka mega ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  9. świetna bluzka i spódniczka ze zdjęcia ;) masz wyczucie stylu :) ja też nie do końca umiem zorganizować sobie czas i ciągle z tym walczę :D

    ReplyDelete
  10. Śliczna spódniczka :)


    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja również mam problem z organizacją czasu, super rzeczy!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete