Thursday, March 09, 2017

typical blogger


Kim jest blogerka? Głupia i płytka dziewczyna bez ambicji i pasji. Rano budzi się z pięknym makijażem i idealnie ułożonymi włosami. Po szkole czas spędza przed ekranem komputera lub obiektywem - przecież nie musi się uczyć, skoro i tak jest tępa. Codziennie otrzymuje nowe paczki z mnóstwem ciuchów i kosmetyków do zaprezentowania na blogu, który w największej mierze służy jej do otrzymywania korzyści materialnych, do tego wliczamy również niezłą sumkę pieniędzy.


Tak niejednokrotnie byłyśmy postrzegane przez polskie społeczeństwo i nie mam pojęcia dlaczego. Raz poruszałam ten temat na blogu, jednak myślę, że nie do końca go wyczerpałam. Prawda jest taka, że ja, jako blogerka, jestem jak każda zwykła nastolatka. Mam tylko nieco inne zainteresowanie. Osoby spoza blogosfery nie są świadome, ile trzeba poświęcić na rozwój tej pasji. Oryginalne pomysły na tekst (oraz stylizacje w przypadku blogów stricte modowych lub z tym powiązanych), czas na pisanie, wyjścia na zdjęcia, z czym się często wiążą sesję na mrozie, sprzęt do wykonywania fotografii, a także promowanie swojej strony internetowej. Wliczamy w to również działalność na social mediach. 

O korzyściach materialnych mogłabym mówić wieczność, lecz ja postrzegam to tylko jako dodatek. Przez różne współprace mam możliwość urozmaicenia przedstawianych outfitów. Jednak podczas zakładania bloga nie miałam pojęcia, że blogerzy otrzymują darmowe ubrania. 

Blogerki to też osoby, które chodzą do pracy lub szkoły, ja jestem w gimnazjum i mam bardzo dobre oceny, na co także potrzeba czasu. Mają swoje rodziny, przyjaciół, którym się poświęcają. Typowy nastolatek po powrocie z zajęć do domu spotka się z przyjaciółmi, oglądnie serial, wypocznie, ja natomiast każdą swoja wolną chwilę poświęcam na bloga i niekiedy siedzę późnymi nocami przed komputerem obrabiając zdjęcia lub pisząc posty na kolejny miesiąc, bym mogła na koniec każdego tygodnia wstawić wpis i zadowolić czytelników. W to, co tworzę, wkładam całe swoje serce.




 HOODIE: KLIK

Miłego wieczoru! Całuję, Julia
fot. Wiktoria Żuk

16 comments:

  1. Wow świetna bluza, sama bym taką chciała! :)

    ReplyDelete
  2. Masz piękne włosy <3 Ta bluza dobrze na tobie wygląda, nie to co na mnie xd

    ReplyDelete
  3. Masz racje! Blogerki często sa postrzegane jako głupie, a wiele z nich uczy się lub skończyło studia! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wreszcie ktoś o tym napisał! Genialny post, nawet sama kiedyś planowałam poruszyć ten temat, ale mi wyszło z głowy. Nie mam pojęcia, dlaczego ludzie postrzegają blogerki jako puste dziewczyny tylko z ubraniami i kosmetykami w głowie, bo ja uważam, że jest przeciwnie i te dziewczyny są bardzo inteligentne co można często wywnioskować po ich sposobie pisania i ogólnie poglądów na pewne sprawy. A co do tego jak bardzo ludzie nie rozumieją ile czasu to zajmuję, często jak ludzie się dowiadują, że dostaję ubrania to jest takie oo ale genialnie też chcę bloga. W gruncie rzeczy to jest pasja 24 na dobę. Samo utrzymywanie kontaktu z czytelnikami poprzez social media. Dlatego też irytują mnie te osoby, które zwracają uwagę na te darmowe ubrania, na które my blogerki wbrew pozorom ciężko pracujemy. Ale się rozpisałam haha :D
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  6. Osobiście uważam, że to nic złego otrzymywać od firm jakieś rzeczy i je recenzować. Lecz, gdy ktoś tworzy bloga, tylko po to, to coś już zupełnie innego. Blogerki to nie puste laski, są to raczej kreatywne, inteligentne osoby. Wyobraża ktoś sobie osobę, która nic nie potrafi wymyślić, a prowadzi bloga? Ja nie.

    Pozdrawiam, https://agrafka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Masz całkowitą rację! Blogerki są często postrzegane jako osoby, dla których liczą się tylko współprace i pieniążki. Nie wiedzą ile czasu my - blogerki, wkładamy w całokształt bloga. Jest to bardzo pracochłonna pasja, ale warta tego, bo znajdą się też ludzie, którzy to doceniają. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  8. Dokładnie, całkowita prawda. Strasznie denerwują mnie ludzie, którzy sądzą, że to tak łatwo idzie.
    http://xartday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Osobiście nieznany jest mi ten problem. Może ze względu na tematykę strony, która dłuższy czas i tak była anonimowa - znajomi dowiedzieli się po roku, a i tak nie wszyscy. Pisząc o swoim życiu, zawsze ma się ten komfort, gdy ludzie nie wiedzą kto to. Do niedawna czułam się oceniana przez tychże znajomych uważając na kazde napisane słowo, jednak teraz przestałam się tym przejmować.

    ReplyDelete
  10. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Trochę przykre, że jesteśmy tak postrzegane.
    >>> nicolenicky01.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super post, z całego serca pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://weweresooclose.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  12. Zgadzam sie z tobą calkowicie, blogerki to nie tylko puste laleczki ktore dostają pełni jakiś rzeczy za darmo. Są to też dziewczyny z pasją przedewszystkim <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetna stylizacja okulary najbardziej przykoly moja uwagę;) post sprawdzimy zgadzam się z Tobą pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Cudowna stylizacja i śliczna Ty :)

    http://maaagstyle.blogspot.com/2017/03/emotion-bizuteria.html

    ReplyDelete
  15. Nie rozumiem skąd wziął się stereotyp : blogerka = pusta, czy blogerka = darmowe ciuchy?
    Prowadzenie bloga to pasja, to hobby tak samo jak gra w piłkę, czy balet?
    Świetny blog, obserwuje kochana, czekam na następny post! :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Też chodzę do gimnazjum i nie spędzam całego dnia za obiektywem, po szkole od razu odrabiam pracę domową i uczę się do sprawdzianów. Bloga traktuję jako hobby a nie pracę
    dose-of-blog.blogspot.com

    ReplyDelete