Thursday, February 16, 2017

3 years

BLUZKA - KLIK


305 czytelników
37,739 wyświetleń
1030 opublikowanych komentarzy
3 LATA

Data 16 lutego 2014 roku okazała się przełomową w moim życiu. Odnalazłam swoją największą pasję, która doprowadziła do rozwinięcia dwóch innych zainteresowań - fotografii i pisania. Mój blog w ciągu tych trzech lat uległ wielu zmianom, zaczynając od nazwy, adresu, co było działaniem niezdecydowanej Julii, a kończąc na treści, designie i zdjęciach, w wyniku czego dorastał razem ze mną.

Chciałam z całego serca podziękować moim czytelnikom, bo bez Was to miejsce w sieci nie istniałoby. Nadajecie sens temu, co tutaj tworzę. Każde dobre słowo motywuje mnie do dalszej pracy, a muszę przyznać, że dostaję je dosyć często, co mnie szokuje.
Szczególne podziękowania chcę złożyć następującym osobom: Paulinie, mojej najlepszej przyjaciółce, za ciągłe wsparcie i bycie świetnym fotografem, Wice, za wszystkie motywujące słowa i sesje, nieważne czy upał, czy mróz, Kindze, która zawsze podnosi mnie przy upadku, Klaudii, za podtrzymywanie w zwątpieniu, a najbardziej dziękuję mojej Mamie, która nigdy nie pozwoliła mi się poddać, a w krytycznych dla mnie chwilach zabraniała mi usunąć bloga.



Dziękuję!

22 comments:

  1. super pomysł ;) zapraszam również do siebie ;) http://coconailsbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mega podoba mi się ta bluza,przy najbliższej okazji ją sobię zamówię :)

    ReplyDelete
  3. Gratulację! I oby więcej zadowalających wyników :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Swietne te kolaże!
    Gratuluje wyników,oby tak dalej❤
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Gratuluję wytrwałości przez te 3 lata ! statystyki robią wrażenie :)

    ReplyDelete
  6. Moja mama też wspiera mnie w prowadzeniu bloga :)
    U mnie blog nawet nie ma jeszcze roku, ale już za miesiąc. Tobie gratuluję wytrwałości i życzę mnóstwa chwil spędzonych w blogosferze i aby były dla ciebie nie zapomniane oraz żeby nigdy nie zabrakło Ci do tego weny i chęci :)
    Świetny mix zdjęć. Trochę się zmieniłaś :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    ReplyDelete
  7. Niezły wynik, dalszych sukcesów życzę. :D
    Pozdrawiam i obserwuję.

    Mój kawałek Internetu

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. czas naprawdę szybko leci! gratuluję i życzę Ci jak najwięcej sukcesów :)

    ReplyDelete
  10. Mój blog w kwietniu skończy rok. Życzę dalszych sukcesów! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wspaniałe osiągnięcia, dalszych sukcesów życzę! :)


    Mój blog

    ReplyDelete
  12. wooow jak długo!
    Życzę Ci ł dalszych sukcesów :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  13. widac ogromny postep w twoim blogu, jedne wielkie wow! gratuluje wytrwalosci ;)
    mam nadzieje, ze ja tez bede mogla kiedys zrobic taki post, ze to juz 3 lata minely :D poki co na razie minelo mi pol roku ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Mój blog w tym roku też będzie miał swoją 3 rocznicę. Gratulacje!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    ReplyDelete
  15. Świetny post! Po tych wszystkich zdjęciowych porównaniach trzeba przyznać, że trochę się zmieniłaś. Szczególnie twój styl, ale to jak najbardziej normalne. Wspaniały pomysł z tym mixem sesji.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. gratuluję i życzę kolejnego roku :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Fajne sesyjne podsumowanie ^^
    https://devildisorders.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Widać dużą zmianę :) Gratulację! Nie poddawaj się i za rok chcę widzieć post z 4 rocznicą!

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog!

    ReplyDelete
  19. Gratuluję!
    U mnie trzy latka wybiją w kwietniu :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajnie to wytłumaczyłaś,zgadzam się z Tobą :)

    ReplyDelete
  21. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    ReplyDelete