Friday, January 20, 2017

SLAY THEM


Całkowicie opanowały świat, a w szczególności umysły nastolatków. Spotyka się je pod postacią niedoskonałości człowieka. Posiadają wiele objaw, jednak te najbardziej nam spotykane to płacz, smutek, masochizm, samotność, zaburzenia odżywiania. Zabij je zanim one zabiją Ciebie.

Swego czasu byłam naprawdę zakompleksioną dziewczyną. Jedyne co lubiłam w sobie to oczy - reszta nadawała się do wymiany. Uważałam, że jestem za gruba, a nie zdawałam sobie sprawy, jak łatwo można się tego pozbyć. Przygotuj odpowiednią dietę, ogranicz słodycze i fast foody, poświęć jedną godzinę dziennie na trening. Jedyne czego trzeba to silna wola i chęci.
Istnieją rzeczy, których po prostu nie jesteśmy w stanie zmienić, bo jest to spowodowane chociażby genetyką. Zamiast na to zwracać tak wielką uwagę to poszukaj w sobie czegoś, co uważasz za piękne. Wiadomo, w XXI wieku jest możliwość przeprowadzenia operacji plastycznych, ale nie każdy może sobie na taki zabieg pozwolić. 

Dla dziewczyn może dużo zdziałać makijaż. Wszelakie korektory zakrywają trądzik, a konturówka powiększy zbyt małe usta. Znajdź sposób malowania, czesania, w którym będziesz się czuła pewnie. Mały wypad na zakupy i powrót z torbą ciuchów i kosmetyków też może pomóc. Nie daj się tylko makijażowi zwariować - to tylko dodatek, bez niego też wyglądasz dobrze!

Otaczaj się ludźmi, przy których czujesz się dobrze i którzy nie wytykają tego, co jest w Tobie nieidealne. Niech emanują pozytywną energią i dodają Ci pewności siebie.

If there's something you can't change, don't waste time/energy worrying about this. Embrace yourself.
-MITCH GRASSI-



fot. Paulina Jabłońska (klik)

Do następnego! Całuję, Julia xx

21 comments:

  1. wydaje mi się, że na takie podstawowe kompleksy znacząco pomaga właśnie makijaż, jednak warto pamiętać, że z czasem na wiele rzeczy nie zwraca się takiej uwagi jak teraz :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetny Blog <33
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo dobrze napisane! Śliczne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK

    ReplyDelete
  4. Ze wszystkim się zgadzam :) ja tam kocham siebie z uwzględnieniem swoich wad oczywiscie :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Każda z nas wygląda pięknie bez makijażu, aczkolwiek nie da się ukryć, że dodaje nam on mnóstwo pewności siebie :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Każda z nas wygląda pięknie bez makijażu, pokazujemy w tedy swoje naturalne piękno.Dość czesto jest też tak, że makijaż potrafi wręcz oszpecić człowieka jeśli jest źle wykonany. Osobiście kocham siebie, lecz mam jeden jedyny kompleks, którym jest właśnie waga.... Zmagam się z nią już od 5 klasy podstawówki. Niestety kompleks posiadam do tej pory, ale staram się z nim walczyć. Wciąż żyję z nadzieją, że uda mi się go kiedyś pozbyć i pokocham wreszcie całą siebie!

    ReplyDelete
  7. Masz sliczne wlosy a stylizacja ladnie sie prezentuje :)
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  8. Świetna motywacjaaa, słowa naprawdę dobrze dopasowane, to jest akurak dobrze sformułowana moja myśl, poprostu nie umiałabym tego tak opisać, ale myślę o tym często.

    Obs/obs, kom/kom? :)
    http://vikk-vika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. mądrze napisane !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  10. Ładna, luźna stylizacja ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Według mnie jesteś bardzo ładną dziewczyną, dlatego nie powinnaś mieć kompleksów :) Ja również nie akceptuje sobie w pełni, ale powoli, małymi kroczkami się to zmienia :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    ReplyDelete
  12. mądrze napisane, chyba każdy ma jakieś kompleksy mniejsze lub większe, ale grunt to z nimi walczyć i się nie poddawać :)

    poznacswiatl.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Kazdy z nas powinien otaczać się TYLKO i wyłącznie wokół ludzi z którymi nam dobrze. Tak powinno wyglądać nasze życie :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś nowego na blogu! :)

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam takiego typu posty :) Świetnie wyglądasz, super stylizacja :*

    ReplyDelete
  15. Muszę przyznać, że jak "wymieniłam" część znajomych na nowych to czuję się lepiej i to o wiele :) I faktycznie, wystarczy mieć silną wolę i chęć walki, aby coś zmienić :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Chyba wszyscy mamy jakieś kompleksy!
    Masz rację - makijaż może zdziałać cuda :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    ReplyDelete
  17. Zawsze miałam dużo kompleksów ;) teraz jednak jest już o wiele lepiej ;)
    Świetnie wyglądasz ;)
    favcosmeticsbymaksi.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Masz absolutną rację ! Świetny post, boskie zdjęcia �� Czasem mamy wielkie problemy z polubieniem siebie, ale niestety nie zdajemy sobie z sprawy z tego jak możemy to zmienić, nie wierzymy w siebie, a od tego właśnie trzeba zacząć !

    ReplyDelete