Sunday, December 25, 2016

THAT'S CHRISTMAS TO ME







Kominek płonie jasno, lśniąc się przede mną
Widzę prezenty pod starą dobrą choinką
I czekam całą noc, aż Święty Mikołaj przyjdzie mnie obudzić z moich snów

Och, dlaczego? Bo to dla mnie znaczą święta.

Mam tą świąteczną piosenkę w moim sercu
Mam świeczki świecące w ciemności
I wtedy przez lata, które nadchodzą, będziemy zawsze wiedzieli jedną rzecz
To miłość, którą Święta mogą przynieść

Och, dlaczego? Bo to są dla mnie Święta.



Kochani!
Chcę Wam wszystkim życzyć zdrowych i spokojnych, spędzonych z rodziną Świąt! Abyście jak najlepiej spędzili ten magiczny, świąteczny czas. Kocham Was, buziaki! ❤💘

13 comments:

  1. Śliczne zdjęcia pełne magii świąt :) Tobie również zyczę spokojnych i wesołych świąt z duzą iloscią jedzonka.

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne zdjęcia, szczególnie to z pieskiem !
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt !
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia idealnie oddają temat świąt, świetne są :)

    ReplyDelete
  4. Ale świątecznie <3 Pięknie
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo klimatyczne zdjęcia.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :D
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia! Szczęśliwego nowego roku!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Śliczne, świąteczne zdjęcia. Już niestety po świętach, więc pozostaje mi jedynie życzyć Ci szczęśliwego nowego roku!
    kinga-wajman.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo ciekawe zdjęcia :) Podoba mi się twój blog, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. Jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Przepiękna choinka i świetny blog :)

    ReplyDelete