Monday, November 21, 2016

STRACIŁAM MOTYWACJĘ?


Dla niej wszystkie dni były jednakowe. A wszystkie dni są takie same wtedy, kiedy ludzie przestają dostrzegać to wszystko, czym obdarowuje ich los, podczas gdy słońce wędruje po niebie...


Ostatnie chwile były dla mnie dosyć trudne. Wstałam, wychodziłam do szkoły, wracałam, uczyłam się i szłam spać. Wymęczyło mnie to do granic możliwości. Dziś spytałam się przyjaciółki w czasie lekcji jaką mamy datę. Otrzymując odpowiedź pomyślałam sobie: "Wow, już kończy się listopad?!". 

Odpowiem na tytułowe pytanie - tak, straciłam motywację. Postów nie pisałam już od miesiąca. W głowie kotłowały mi się pomysły, lecz w żaden sposób nie potrafiłam ich ubrać w słowa. Poza szkołą dołożyły mi się zajęcia dodatkowe, udzielanie korepetycji oraz sprawy prywatne.

Kolokwialnie mówiąc "ogarnęłam się" i wracam. Zdałam sobie sprawę, jak nudne przez ten miesiąc było moje codzienne życie bez pisania do Was. Autentycznie przez ten cały czas odczuwałam pewien niedobór czegoś i czułam jak stoję w miejscu. Teraz mogę iść tylko dalej!

Dla osób, które przeżywają trudne chwile lub "jesienną depresję" przygotowałam kilka ciekawych cytatów. Nie są to tylko moje ulubione, lecz część z nich pochodzą od moich czytelników, którzy podzielili się nimi ze mną na mojej facebookowej grupie!
Większość z nich będzie po angielsku, bo, jak może wiecie, uwielbiam ten język, jednak myślę, że są one dość łatwe do przetłumaczenia.



Always push yourself to be better than the day before
(od Julii Sz.

Rzucam Ci wyzwanie. Niech Twoje życie stanie się arcydziełem. Dołącz do tych ludzi, którzy przeżyli to, o czym mówią i robią to, o czym mówią. 

It's so hard when people knock you down and tell you that you're never gonna get a shot at glory.
But that's when you rise to the challenge, 'cause it's your time, your moment, and nothing can stop us now!
(od Pauliny J. )



She belived.
She could.
So she did. 
(od Julii R. )

Work hard as if your crush were watching you.

Choć nikt nie może się cofnąć w czasie i zmienić początek na zupełnie inny, to każdy może zacząć dziś i stworzyć całkiem nowe zakończenie.












Porażka? Nie, ponowna próba, w której wszystko zaczyna się od nowa.
Klaudia Dolasińska

[...] gdy płaczesz przez ten świat, czasem musisz wstać i po prostu wyśmiać go w twarz.
Klaudia Dolasińska

If there's  something you can't change about yourself, don't waste time/energy worrying about it.
Embrace yourself.
Mitch Grassi 



















Za piękną i cieplutką, a przede wszystkim wygodną bluzę dziękuję firmie Zaful!
Dodatkowo od Rosegal otrzymałam zestaw pędzli do makijażu. Jak można zauważyć, zostały już przeze mnie przetestowana i jestem naprawdę zadowolona! Są bardzo miękkie i idealnie aplikuje się nimi kosmetyki.

BLUZA - KLIK
PĘDZLE - KLIK
Będę bardzo wdzięczna na kliknięcie w linki!














35 comments:

  1. Musze przyznac, że jesien zabrała mi resztki motywacji :/
    Świetne pędzle :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja rok temu nie miałam motywacji do prowadzenia bloga i go usunęłam, ale w grudniu wróciłam do niego :D Ale mam nadzieje że wrócisz do blogowania <3 Świetne te pędzle i cytaty :D Zdjęcia rewelacyjne :*
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  3. Ja przez szkołę jestem bardzo zmęczona. Często nie mam czasu aby zajrzeć na bloga. Co do tekstów to również się mi zdarza nie mieć motywacji. Bluza jak i pędzelki super wyglądają! Kliknęłam, $26.49 | $11.47
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  4. Moje cytaty ♥♥ Dobrze, że wróciłaś, bo brakowało mi tych chwil zTwoimi wpisami ♥

    ReplyDelete
  5. Jakie fajne cytaty! Uwielbiam się tak motywować :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  6. Każdemu czasem należy się taka przerwa, żeby móc wrócić z pełną energią ;) Świetne pędzelki!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  7. Nie powiem bo mnie zawsze dopada jesienna depresja, doslownie nic mi sie nie chce i mam same szare mysli w glowie, ale kiedy czyta sie takie posty jakos tak milej sie robi na sercu :)

    http://angelaendzel.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Kochana dobrze, że do nas wróciłaś, ja swoją przerwę miałam aż 7 miesięcy i wczoraj coś mnie natchnęło do zmian. Czuję sie świetnie, zmiany i przerwy są czasem potrzebne, żeby zobaczyć jak czegoś będzie nam brakować :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Dzięki za cytaty. Też wszystko straciłam w tym miesiącu. Taki jest oto urok jesieni. Złota piękna jesień, a jednak chandra jest. Dzisiaj właśnie jednak poczułam, że coś się zmieniło. Nabrałam znikąd energii, motywacji, optymizmu. Jakbym strzał dostała. I wcale nie jest to winą żadnego genialnego pomysłu czy wydarzenia. Wręcz przeciwnie, przecież dziś miałam maturę próbną z matematyki, a nie znam nikogo tak słabego z matematyki jak mnie. A jednak... To właśnie dziś dostałam tego zastrzyku pełnego nadziei na przyszłość. Zadziwia mnie to, lecz nie protestuję oczywiście :)

    http://projektk18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. genialna bluzeczka, przykuła moją uwagę bo sama taką chce :D pędzle też mega, przydałby mi się taki zestaw bo wyglądają bardzo fajnie a teraz do sedna...o motywacji ;) jesień to dla mnie najtrudniejszy okres blogowy :D ale walczę i nie daję się jesiennej depresji

    Pozdrawiam serdecznie i zaczynam obserwować
    http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ale jesteś słodka ❤️ Cieszę sie ze udało ci sie napisać ten post i czekam na kolejne! Bardzo mi sie podoba twój blog :)
    ODDAJE DO NOWEGO!😘🔥

    ReplyDelete
  12. Przejrzałam parę twoich postów i uważam, że prowadzisz bardzo fajnego bloga :) Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Każdy ma zawsze wzloty i upadki...
    Trzymaj się ;)

    mateuszspich.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Trzeba walczyć ze swoimi słabościami, motywacja leży w nas, lecz zależy od nas czy znajdziemy tyle siły by przezwyciężyć swojego lenia.

    ReplyDelete
  15. to u mnie jedyna rzecz, jaka mnie trzyma przed jesienną depresją to własnie blog, cała reszta jest beznadziejna. ale liczę, że niedługo jakiś nowy cel i motywację znajdę, bo przecież coś w końcu trzeba. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetne cytaty!
    Mam te pędzle ale chyba tylko 7 sztuk:)

    ReplyDelete
  17. Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Jesień to melancholijna pora roku.
    Świetne zdjęcia.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetne cytaty i śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Cudowne te pędzle :) Jesteś bardzo ładna :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Świetny post :) Bardzo fajnie się go czytało ): PĘDZLE ----> MEGA :)

    ReplyDelete
  22. Ja mam w sobie poki co mnóstwo motywacji :)
    Super pędzle, musze pokupować nowe..:)

    ReplyDelete
  23. Muszę przyznać,ze też miałam ostatnio problem z motywacją, ale mam nadzieję, że gdy zacznie się świąteczny klimat i skończy jesienna depresja to wszystko będzie już dobrze. Śliczne zdjęcia!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Fajna bluza :D poluje na takie pędzle :)

    ReplyDelete
  25. Zupełnie rozumiem. Czasem przerwa jest potrzebna, bo później wraca się jeszcze chętniej i docenia się to, co się robi.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Lovely post! You look so pretty *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ReplyDelete
  27. Każdemu zdarza się spadek motywacji, najważniejsze to umieć się po tym podnieść i działać na nowo. :) Cudna bluzka, bardzo Ci pasuje.
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie https://alteraven.blogspot.com/ :*

    ReplyDelete
  28. Czasem dobrze jest sobie zrobić przerwę, ale potem widać, że nam tego brakuje :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam hasła motywacyjne. A te po angielsku są najlepsze :)!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  30. każdy ma chwile zwątpienia :D Piękne zdjecia :)
    Kliknęłam ;D Klikniesz u mnie?:d
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za kazdą obserwację:)

    ReplyDelete
  31. Świetne te pędzle <3
    Zapraszamy do nas <3 http://danceofflife.blogspot.com/
    Ps. dopiero zaczynamy :D

    ReplyDelete
  32. Takie słowa właśnie skłaniają do przemyśleń :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Dobrze, że wróciła do Ciebie motywacja, no niestety jesień ma to do siebie, że przytłacza praktycznie każdego!
    Bluza super :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  34. Świetne pędzle :) powodzenia! Obserwuje i zapraszam serdecznie do siebie :) https://alexisstylee.blogspot.com/

    ReplyDelete