Friday, October 07, 2016

POKONAŁAM SWÓJ STRACH


Zawsze bałam się aparatów i dokładnie pamiętam, jak wielki lęk przede mną wywoływały. To znaczy uwielbiałam od małego robić zdjęcia, ale gorzej się działo, gdy miałam stanąć po drugiej stronie obiektywu. Nie mam na myśli tutaj czasu, gdy byłam siedmioletnią dziewczynką, lecz ten, kiedy wkroczyłam w okres nastoletniości, zaczęłam pisać bloga.

Prowadzenie bloga o takiej tematyce, jaką można tutaj zauważyć, wymaga dodawania swoich zdjęć. Taka jest moja opinia, choć nie każdy musi się z nią zgodzić. Na początku widoczne były na mojej blogu zdjęcia pochodzące z Internetu (już ich tu nie zobaczycie, ponieważ skasowałam je). Z czasem zrozumiałam, że powinnam wyjść na jakąś mini-sesję.

Szczerze? To był dla mnie szok. Dziwnie się czułam przed obiektywem. Nie wiedziałam jak się ustawić. Uśmiechnąć się, czy nie. Zdjęcia robiły mi moje przyjaciółki, lecz to i tak nie poprawiało mojego samopoczucia. Cotygodniowe wychodzenie z nimi sprawiało, że traciłam ochotę na pisanie bloga. Zaniedbałam go kompletnie.

Po jakimś czasie się ogarnęłam. Powoli przyzwyczajałam się do aparatu, a nawet sprawiało mi to przyjemność, gdy Paulina, Wiki lub Jula robiły mi zdjęcia. Przemogłam się w końcu. Perfekcyjną modelką nie jestem i raczej nie będę, ale coraz bardziej przekonuję się do siebie na fotografiach. Jestem krytyczna wobec siebie, ale zaczynają mi się one podobać. Teraz radosna wychodzę na sesje i wracam usatysfakcjonowana, że udało mi się wygrać ze strachem.

A Tobie udało się wygrać z jakimś lękiem? Czekam na Wasze historie!

Sweter - H&M | Top - Zaful.com






Fot. Wiktoria Żuk


35 comments:

  1. Każdy ma jakiś słaby punkt czy też rzecz której się boi, jednak jak widzisz warto walczyć ze swoimi lękami. :D
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/09/review-rosegal.html

    ReplyDelete
  2. Ja, niestety, nadal jestem stlamszona przez strach. Teraz pisanie bloga jest moja odskocznia i proba robienia czegos fajnego, czego sie balam.

    ReplyDelete
  3. Szczerze mówiąc to raczej nigdy nie miałam jednego wielkiego lęku przed czymś. Wszystko z czasem znikało.

    kayah-kaayah.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Miałam tak jak Ty! Nie czułam się dobrze przed obiektywem ,a jak przed nim stanęłam to nie wiedziałam co mam robić, ale teraz to można powiedzieć, że dla mnie to taka mała codzienność. Piękne zdjęcia! Jesteś śliczna!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Czasem trzeba wiele czasu, aby poskromić bestię w aparacie i przestać się jej bać. Z sesji na sesję jest coraz lepiej, aż w końcu czujesz, że pozowanie to dla Ciebie żaden problem :)

    inothercolors BLOG

    ReplyDelete
  6. Nigdy nie miałam lęku przed stawaniem przed aparatem, ale w moim otoczeniu nie mam nikogo, kto potrafiłby robić dobre zdjęcia, więc ich nie robię. Zresztą wolę zdjęcia z banku zdjęć, gdyż najbardziej skupiam się na tekście ;) Poza tym prawdziwą gratką dla mnie jest robienie zdjęć innym ludziom i naturze ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  7. Z aparatem idzie się polubić :)
    W moim przypadku było inaczej... dużo pozowałam, a potem zapragnęłam fotografować :) W efekcie - od paru dobrych lat można mnie zobaczyć z obu stron obiektywu.
    Wyglądasz ślicznie!! Masz zabójcze oczy i piękne włosy... nic tylko Cię uwieczniać! :)
    Xavilove Blog

    ReplyDelete
  8. Ja nadal nie czuję się pewnie przed aparatem nie wiem co mam ze sobą zrobić, czasami mam wrażenie, że stoję strasznie źle patrze na zdjecie i jest spoko xD

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  9. Mi udało się pokonać swój strach :D Kilka lat temu zostałam pogryziona przez psa. Ukgyzł mnie w nogę, nie najlepiej o wyglądało. Nie mogłam przez pewien czas chodzić. Niestety nic z psem nie zrobili i muszę codziennie obok niego przechodzić. Na początku się bałam, ale strach pokonałam :D
    Pięknie :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja jak rozpoczynałam przygodę z blogiem, kiedy wychodziłam na sesje to zawsze się bałam, że ktoś to zobaczy jak pozuje przed obiektywem i zacznie się śmiać. Teraz mi to obojętne, robię to co kocham, a innym nic do tego :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Najważniejsze, że wygrałaś ze strachem :) Wyglądasz pięknie na tych zdjęciach. :)

    Zapraszam:
    http://paniantosiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jula, zdjęcia są poprostu rewelacyjne. Myślę, że każdy ma jakiś lęk, który stara się pokonać. Dobrze, że poradziłaś sobie ze swoim.
    lifejulczistyle.blogspot.com/2016/10/motywacja-umysy.html?m=1

    ReplyDelete
  13. Mnie właśnie blog pomaga przełamywać lęki ;) Bo sama boję się kiedy ktoś mnie fotografuje - a prowadząc bloga po prostu muszę się przełamywać ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  14. Miałam kiedyś lęk przed ciemnością i bałam się spać sama w pokoju. Z czasem, to z nikło.

    BLOG

    ReplyDelete
  15. zdjęcia przecudne, super wyszłaś- masz piękne oczy!! :) www.julliexy.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Fajny post i śliczne zdjęcia :)

    MrKulfon.BlogSpot.com

    ReplyDelete
  17. Najważniejsze ze sie przełamałas 😄
    Piękne zdjęcia !
    https://wersquu.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja dopiero zaczynam z blogiem, niedawno pierwszy raz wyszłam w plener z przyjaciółką aby zrobiła mi jakieś zdjęcia. Faktycznie czułam się odrobinę dziwnie, ale nie było najgorzej. Efekty sesji też nie wyglądają jak z magazynu, ale liczę na to, że z czasem będzie coraz lepiej :)
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajny ten top, klik - 19,99$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    ReplyDelete
  20. Ja nie miałam jakiejś blokady czy strachu. Jednak często nie wiem jak mam stanąć, czy się uśmiechnąć, jak ułożyć włosy. Moja ostatnia przerwa była spowodowana po dużej części tym, że gdy za każdym razem szłam na zdjęcia to jak za pstryknięciem odechciewało mi się stać przed obiektywem, nic mi się nie podobało i wracałam do domu. Teraz akurat tak nie mam. A tak poza tym to super zdjęcia!
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  21. I dobrze, że się odważyłaś, bo jesteś naprawdę ładną dziewczyną! Każdy ma jakieś mankamenty, nawet moedlki (photoshop daje duuuużo). Ślicznie wypadłaś na sesji, gratulacje dla ciebie i fotografa.
    Interesujący blog, będę wpadać ;)

    Zapraszam też do mnie
    www.philocaro.com

    ReplyDelete
  22. Miałam dokładnie tak samo! Na szczęście jestem coraz bardziej pewna siebie przed obiektywem i staram się rozwijać. ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Pamiętam czasy, kiedy prowadziłam jakieś stare blogi i jakim dziwnym uczuciem było pozowanie do zdjęć. Teraz na szczęście czuję się już całkiem luźno ;)
    Świetnie wyglądasz :)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Piękna sesja, wyglądasz ślicznie ;) nie mogę napatrzeć się na Twoje włosy, są cudowne! ;)

    ReplyDelete
  25. Kiedyś też tak miałam na początku mojego pierwszego blog to było 4 lata temu :) Ale też mi sie udało ! Świetne zdjęcia :*
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. czasami strach pomiata nami bardziej niż czymkolwiek, dobrze że się z tego wydostałaś :)

    kanatalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Prześlicznie wyglądasz :* Świetnie, że się odważyłaś :) Ja bardzo lubię pozować do zdjęć :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    ReplyDelete
  28. Piękna jesteś :)
    Ja mam mało pewności siebie.

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    ReplyDelete
  29. Ja też nie przepadam za pozowaniem do zdjęć, ale teraz jest mi o wiele łatwiej niż na przykład 2 lata temu. Śliczne zdjęcia :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Strach czasami może pokazać nam, że z 'niemożliwego' można jednak zrobić możliwe :) Świetnie, że odważyłaś się. Wyglądasz cuuudownie!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    ReplyDelete
  31. Gratuluję przełamania się! Z czasem będzie jeszcze przyjemniej :)

    Miłego weekendu!
    Sara's City

    ReplyDelete
  32. Brawo za przełamanie strachu! Ja często też dziwnie czuję się przed obiektywem, ale mimo to lubię to i staram się jakoś fajnie pracować żeby potem być zadowoloną ze zdjęć na blogu!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  33. Gratuluje przełamanie bariery strachu, co więcej to był bardzo dobry ruch.
    Jesteś urocza, fotogeniczna i masz przepiękny kolor oczu!

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    ReplyDelete