Sunday, September 18, 2016

WHAT'S UP? | ZAFUL



Hejka!
Nie miałam jeszcze okazji napisać zwykłego luźnego posta, ponieważ skupiam się przede wszystkim na przemyśleniach, a w sierpniu zasypałam bloga fotorelacją z Francji. Pomyślałam sobie, że dobrym pomysłem byłoby powiadomić Was o tym, co się aktualnie u mnie dzieje.


Moja aktywność w Internecie powoli umiera. Miałam nadzieję, że będę w tym roku szkolnym wspaniale zorganizowana, a tu wyszło to, co wyszło. Czyli nic. Mam teraz w miarę luźny czas i opracowuję tematy do szkoły z wyprzedzeniem, by wolny czas przeznaczyć na bloga. Nienawidzę takiego tłumaczenia się, lecz chcę tylko pokazać, że wcale nie wygląda to w taki sposób, że mi się nie chce pisać postów. Wręcz przeciwnie. Jedynie mogę obiecać poprawę.

Powrót do gimnazjum znacząco na mnie wpłynął, jednak w pozytywnym znaczeniu. Zebrałam się w sobie i zaczęłam ćwiczyć! Ponadto moja choroba serca ustabilizowała się i wracam nie tylko na lekcje w-fu, lecz także do treningów gimnastyki artystycznej. Otaczam się mnóstwem wspaniałych ludzi, co sprawia, że ciągle jestem uśmiechnięta i chce mi się żyć. ;)

W poniedziałek, gdy wróciłam do domu po wycieczce do Radia Wrocław, czekała na mnie przemiła niespodzianka. Otrzymałam długo wyczekiwaną przesyłkę z Zaful (klik)! Zamówiłam sobie dwa topy (jeden z nich możecie zobaczyć na zdjęciach - klik!) oraz bluzkę - już niebawem na blogu!
Jedyne co mogę powiedzieć o poniższym topie to tyle, że jestem w stu procentach zadowolona z niego. Nic dodać, nic ująć!









TOP - KLIK!

Za kliknięcie i podanie ceny topu w komentarzu wybiorę 5 blogów, które polecę w następnym poście!


27 comments:

  1. Bałam się już że jestem jedyna która przez szkołę zaniedbuje bloga. Zdjęcia są rewelacyjne, a top wygląda cudnie! Cena jego $8.63 (sale) :)
    Gratulacje dla współpracy!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  2. Ja również przez szkołę zaniedbuję bloga i bardzo żałuję :/ Chociaż mam masę pomysłów to na razie są to tylko takie nieopublikowane "remontowe" posty XD
    Top cena: $8.63 jest to cena po zniżce sale, kliknięte uczciwie. Zaful fajna stronka ;)

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  3. Powodzenia. Dasz radę pogodzić szkołę z blogiem<3
    Na pewno się uda. Świetna jest ta koszulka.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Racja, ludzie którzy nas otaczają mają spory wpływ na to czy jesteśmy szczesliwi i jaki mamy humor.
    Top sliczny, kliknęłam - 8,63$
    Buziaki xx
    zazustreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się gdzie je zrobiłaś ;)
    Ja też mam problem z godzeniem uczelni i bloga, ale dasz radę ;)
    http://www.viofashion.pl/

    ReplyDelete
  6. Też lubię takie niespodzianki! Top jest bardzo ładny i fajnie skomponowany z całą stylizacją :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia :)
    Poklikałam(8.63) i dziękuję za komentarz u siebie :*

    ReplyDelete
  8. świetnie kochana wyglądasz, piękne zdjęcia, klik - 8,63$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki wielkie <3

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz bardzo fajnie! :) kliknelam w linki :) Obserwuje już od jakiegoś czasu :)

    ReplyDelete
  10. Również zastanawiałam się nad tą bluzką. :) Fajnie wyglądasz.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    ReplyDelete
  12. 8.63$ - świetnie, że Twoje serduszko się uspokoiło. Pokaż kiedyś jakieś zdjęcia z zajęć tzn. figury itd :) Pięknie wyglądasz!

    www.turqusowa.blogspot.com
    dziękuję za odwiedziny i komentarz! <3

    ReplyDelete
  13. ZAFUL jest niesamowitą firmą, uwielbiam ich!
    Dziewczyno, jak Ty pięknie wyglądasz! <3 Włosy, figura, twarz... :-)
    Cieszę się, że możesz ćwiczyć, bo Twoje serduszko na to pozwala. :-)

    Www.paniyoanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    ReplyDelete
  15. Cudowna figura! A zdjęcia boskie :) Gratuluję współpracy i powodzenia kochana ♡

    ReplyDelete
  16. Bardzo się cieszę, że możesz już trenować gimnastykę artystyczną!
    Powodzenia w szkole! Super zdjęcia, kliknęłam.
    $8,63
    kinga-wajman.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Cieszę się, że jesteś taka zadowolona :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. fajnie, że mogłaś wrtócić do treningów!
    śliczny top :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Nie martw się! Każdy na pewno rozumie, że masz szkołę :)

    Będę wdzięczna za poklikanie w linki u mnie :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  20. Ja też nie jestem zbyt zorganizowana, super top!
    cena- $8.63
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  21. Super zdjątka *o*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete