Thursday, September 29, 2016

NAJGORSZE POWODY DO ZAŁOŻENIA BLOGA


W Blogosferze działam już dość długo, ponieważ od 16 lutego 2014 roku. Poza tworzeniem swojej własnej strony internetowej odwiedzałam też i udzielałam się na innych blogach. Widziałam ich całe mnóstwo. Jedni robili to z pasji, wkładali w to całe swoje serducho, a inni... No właśnie. Mieli raczej odrębne powody do założenia bloga.

FEJM

Tak! Założę sobie bloga i będę mega popularna!
Uważam to za najgorszy powód. Wyznaję zasadę, według której nic nie przychodzi ot, tak. Na sukces trzeba sobie zapracować. Jessica Mercedes czy Julia Kuczyńska, znana jako Maffashion, wykazały się stylem i oryginalnością. Moja rówieśniczka, a jednocześnie też jedna z ulubionych blogerek, gorliwie pracowała i słusznie otrzymała nagrodę Blog Roku w kategorii blogi nastolatków. Mówię tutaj o Oliwii z bloga Milion i Oliwka. Jeśli chcesz być sławny ze swojego kącika w Internecie to pokaż, jak bardzo Ci na tym zależy przez systematyczność, kontakt z czytelnikami i ciekawe pomysły. Nie wspomnę już, że ma to płynąć z pasji.

WSPÓŁPRACA

Tak! Założę sobie bloga i dostanę darmowe ciuchy, kosmetyki i będę mogła się popisać w szkole!
Spotkałam pokaźną ilość blogów przepełnionych kolażami i spamujących pod moimi postami komentarzami w stylu "Ładne zdjęcia, mogę prosić o kliki u mnie?". W moim mniemaniu, współpraca z zagraniczną bądź polską firmą jest tylko dodatkiem do tego wszystkiego, co tworzę na blogu i w pewnym sensie nagroda, wyróżnienie. Na przykład mogę pokazać się Wam na zdjęciach w czymś nowym, ciekawszym.

OBSERWACJE I WYŚWIETLENIA

Tak! Założę sobie bloga i będę miała miliony obserwacji i wyświetleń! 
...które będą przede wszystkim puste, jeśli nie wykazujesz się pasją. Każda osoba, która dołącza do grupy czytelników na moim blogu to dla mnie wielka radość. Nie macie pojęcia, jak skakałam z radości, gdy pojawił się ten pierwszy czytelnik - ciężko mi go po prostu nazwać obserwatorem. Tego uczucia nie da się opisać. Widzę, że komuś naprawdę podoba się to, co tworzę, a nie płynie to z wymiany obserwacjami.

MUSZĘ SIĘ WYGADAĆ

Tak! Założę bloga i w końcu będę mogła opowiedzieć ludziom jaka jestem biedna!
Każdy z nas ma chwile w życiu, kiedy czuje się beznadziejnie. Ale myślę, że w takich chwilach najlepiej zwrócić się do najbliższych nam osób. Na swoim blogu opowiadałam Wam historię mojej choroby lub tego, jak przeżywałam fakt, gdy w szkole dowiedziano się o mojej pasji i wyśmiewano mnie, lecz robiłam to dlatego, gdyż pogodziłam się z tym i znalazłam wyjście z sytuacji, które przydało się niejednej osobie, albo wykorzysta je dopiero w przyszłości. Życie jest za krótkie na to, by użalać się nad sobą w Internecie, ponieważ tam na pewno znajdzie się grono osób, które powie mi, że będzie lepiej lub poużala się ze mną.




koszulka - KLIK | bluza - H&M

Przy okazji robiłam zdjęcia dwóm innym blogerkom - Julii oraz Wiktorii. Z dziewczynami znam się na codzień, chodzimy do jednej szkoły i klasy, są mi bardzo bliskie. U Wiki możecie zobaczyć już teraz KLIK i napisać, co o nich sądzicie. Mi zdjęcia wykonywała moja najlepsza i niezastąpiona przyjaciółka Paulina. Poniżej możecie zobaczyć kilka naszych fotek!

od lewej: Paulina, Wiki, Jula


I jak obiecałam, polecam blogi:

http://turqusowa.blogspot.com/
http://all-pastel-world.blogspot.com/
http://kinga-wajman.blogspot.com/
http://pasjeweroniki.blogspot.com/
http://justynaksiazek.blogspot.com/


38 comments:

  1. Świetny post. :)
    Masz rację, spotkałam się z paroma blogami, które powstały tylko aby mieć darmowe ubrania.
    http://inga73.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny post, ale zapomniałaś o kolejnym powodzie. Bo inna ma to ja też założę, a co! I nie zakłada bloga który wniesie coś nowego do blogosfery, a po prostu kolejny miałki blog bez polotu.

    Pozdrawiam
    Kasia :)

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia i stylizacja <3
    Obserwuje :)

    MrKulfon.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Coraz częściej blogi powstają dla fejmu ;/
    Super zdjęcia !
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia <3 Niestety jest coraz więcej blogów pisanych tylko dla fejmu czu współpracy... Post naprawdę ciekawy! Kliknełam w link :*
    Dziękuje za polecenie bloga :)
    Pozdrawiam i czekam na następnego posta!
    Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  6. Trafiłaś w samo sedno. Wpis mi się podoba z całego serducha. I tak JESTEM Z TOBĄ I PODPISUJE SIĘ POD TYM RĘKAMI I NOGAMI. Ja osobiście zakładając bloga nie wiedziałam o co chodzi, nie wiedziałam, że można jakikolwiek sukces tym osiągnąć czy cokolwiek z tych rzeczy. Dla mnie osoby zakładające bloga tylko i wyłącznie dla fejmu, czy też często się zdarza, że dla darmowych rzeczy są dla mnie dnem totalnym. Ja rozumiem zarabiać na tym co się lubi robić, ale nie kierować się przede wszystkim tym. Ja lubię pisać na blogu. Sprawia mi to radość nic więcej, i myślę, że tak powinno być w wielu przypadkach, a nie tylko klapki na oczach i dążenie do jakiejś popularności i miliony obserwatorów branych na siłę. Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Mam takie samo zdanie jak ty. Bloga powinno się pisać z pasji, a nie dlatego, że chce się dostać darmowe ubrania czy np. dla fejmu. Ja kocham pisać, po przez założenie bloga odkryłam jedną z najmocniejszych moich pasji. Odnalazłam moje miejsce, a do tego nie sądziłam, że tyle osób będzie chciało dołączyć do mojej strony.
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  8. Zgodzę się z Tobą. Wiele osób zakłada bloga dla popularności i "darmoszek". Szczerze mnie to śmieszy :)
    Dobry wpis :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Nie lubię blogów, w których od razu zauważam te punkty, które charakteryzują się blogiem. Sukces nie przyjdzie sam z siebie, a czym bardziej z pustych obserwatorów, postów, które będą dodane tylko po to, by dostawać parę szmatek.

    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo dobrze napisany post i w 100% zgadzam się z tobą.Blog powinien być założony z pasji i aby spełniać i wyrażać siebie.Szkoda że dzisiejsza blogosfera roi się od pseudo blogerów :/
    Genialne zdjęcia jestes śliczna ;)
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  11. Ktoś mi juz dzis polecał akurat ten post:) w niektórych kwestiach mam odmienne zdanie i znajdę tez odrobine hipokryzji, ale ogólnie bardzo dobrze napisane i przede wszystkim trafnie!;) tez juz jestem od ponad 3 lat w blogosferze, ale ciągle cos mi sie nie podobało w moim blogu.. Na szczęście odnalazłam to cos, co teraz kontynuuje. Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga ;)
    – Kiproovska blog

    ReplyDelete
  12. Niestety mamy blogerów i "blogerów". Ja działam w blogosferze ciut dłużej, bo od 2012 roku ( jeszcze na starym koncie), ale spotkałam się z wieloma blogami dzieci, ktorektóre myślą, że zarobią i będą miały ten fejm.




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<    

     
      


         

    ReplyDelete
  13. Dokładnie. Świetnie i w całości opisałaś powody, z których nie warto zakładać bloga, ponieważ nie odniesie się sukcesu. Czytelnicy wyczują to :)
    Pięknie <3 Jak fajnie, ze spotkałas się z dziecwzynami :)
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Znam takie osoby którym właśnie na takich rzeczach zależy. Ja działam z pasją, co prawda moj blog jest mało znany ale szczerze mam czas na to żeby pozanło go kilka osób więcej.

    Jeśli któraś z was jest zaintereswana to zapraszam do mnie:

    www.born-with-good-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Zgadzam się w 100% z tym co napisałaś


    http://nnienagladnaja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ja najbardziej nie lubię tych postów o użalaniu się nad sobą, zakładanie bloga dla współprac też nie jest moim zdaniem super pomysłem. Sława? To zależy. Jeśli ktoś chce się dzięki blogowaniu wybić lub rozwinąć własny biznes, to czemu nie. Tylko, jak napisałaś, niech nie będzie to tylko jedyny cel, bo po co pisać bloga bez przyjemności czy pasji?
    Masz piękne włosy <3
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. W 100% się z tobą zgadzam. Nie rozumiem osób, które bawią się w like za like, obserwacja za obserwacje.. Kiedy zobaczę, że ktoś dołączył do mnie, został moim czytelnikiem sprawia mi to tyle radości. Daje to ogromną motywację. Jakiś czas temu dostałam kilka emaili z propozycją współpracy. Nie ucieszył mnie fakt, że dostanę darmowe ubrania, a to że ktoś mnie zauważył i dał szansę, żeby spróbować czegoś nowego i iść do przodu! Świetne zdjęcia. ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ciekawy post jednak moim zdanie każdy zakłada bloga z własnych powodów. A jeżeli ciekawie go prowadzi to nie ważne jakie one są ;)

    Zapraszam do mnie. Przez zmianę adresu bloga straciłam trochę czytelników i chciałabym ich w jakiś sposób odzyskać. Mam nadzieję, że spodoba Ci się nowy post: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Dla mnie najgorszym powodem jest współpraca. "Założę bloga żeby mieć coś za darmo"
    Bloga zakłada się z pasji, a nie dla darmowych ubrań.
    Świetne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Dokładnie... niestety teraz nie brakje na świecie fejmów i tych innych cudaków... szkoda, bo ludzie którzy piszą blogi z pasji, starają się są w coraz mniejszej ilości. Pozdrawiam :* http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Masz rację. Jeśli się coś kocha to widać tego efekty. Jeśli chodzi o współpracę i popularność to łatwo rozpoznać takie coś. Są to posty bez emocji, większego sensu lub na siłę. Warto się najpierw zastanowić czy jest to coś co sprawia nam przyjemność. Aby również to sprawiało przyjemność innym.

    ReplyDelete
  22. A tak poza tym świetnie wyszłaś na tych zdjęciach kochana ♥♥

    ReplyDelete
  23. Współprace coraz bardziej przesłaniają logiczne myślenie wielu bloggerów...

    ReplyDelete
  24. Great post! I really like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  25. Ughh nic mnie tak nie irytuje jak blogi tworzone dla współprac xd
    Najlepiej tworzyyć z pasji!
    Świetny i mądry post, super zdjęciaa <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Oryginalny pomysł na post, tego jeszcze nie widziałam ;)
    Plusem jest chociaż to, że jeśli osoby zakładają bloga z płytkich powodów, to najprawdopodobniej szybko z nim skończą.
    Fajnie że robiłyście sobie nawzajem zdjęcia na bloga:)
    Ładna bluzeczka, pomagam kliknięciem :*
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  27. Wymieniłaś wszystkie powody, o których pomyślałam, widząc tytuł posta! Ze wszystkimi się w 100& zgadzam, no może oprócz ostatniego- sama czasem lubię się 'wygadać' czy po prostu przedstawić swoje zdanie na interesujące mnie tematy :)
    Pozdrawiam! :*
    Natforart klik

    ReplyDelete
  28. Każdy blog może mieć inny powód, dla którego został założony. Teraz to sobie uświadomiłam, hahahh. Fajny pomysł na post. Idealne zdjęcia! Kliknęłam ;)
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Bloga powinno się zakładać tylko i wyłącznie dla pasji :)

    ReplyDelete
  30. Świetnie oraz niezwykle mądrze napisane

    https://wojowniczka-dobra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Blog to rzecz, która dla blogera jest drugim życiem. Ciężko mi wyobrazić sobie to, że zakładam bloga dla "fejmu", czy dla "współpracy". Owszem, mam jedną współpracę, właśnie z firmą zaful, ale nie napisałam do nich sama, jak większość "pustych blogerów dla fejmu". Napisali oni do mnie z zapytaniem. Było to dla mnie ogromne wyróżnienie. Widzę, że są tam zdjęcia nawet ze mną, dziękuję ♥ Widzę tam nawet jeden pomysł, który Ci posunęłam, cieszę się, że się przydał i został wpisany powyżej. Pol znów wykonała dobrą robotę, robiąc te wszystkie zdjęcia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. No niestety większość zakłada bloga tylko i wyłącznie dla współprac;/
    Śliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  33. Coraz wiecej blogów są to blogi dla wspolprac, niestety :/

    zdjecia przesliczne ♥

    nikolaa123.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Też zauważyłam tą tendencje :/ Ja założyłam bloga jeszcze wtedy gdy współprace nie były wcale popularne :D

    luszii.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  35. Piękny blog <3
    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Wspólna obserwacja? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja pamietam, ze najbardziej balam sie krytyki innych ludzi ;x

    ReplyDelete