Friday, August 26, 2016

PARIS: DISNEYLAND, LOUVRE


Witam Was w już ostatniej części mojej fotorelacji z wakacji we Francji. Jestem bardzo szczęśliwa, że pozostałe dwie przypadły Wam do gustu. Zapraszam do czytania!


Moimi ostatnimi miejscami pobytu był Disneyland oraz Louvre. Nie przebywałam jednak w głównym parku Disneylandu, tylko w Disney Village. Wszystko rozpoczęło się niesamowitym przedstawieniem w ogromnej sali. Trudno było zrobić zdjęcia z jej drugiego końca, ale udało mi się. Poza spektaklem czekało na nas mnóstwo atrakcji, takich jak pokaz kaskaderski, rollercoaster, straszna winda i wiele więcej, w tym samochodziki (w stylu sławnych filiżanek), na które szłam z moim bratem po kilka razy! Po fotografiach możecie zauważyć, że uwielbiam Krainę Lodu.

W Louvrze nie sposób było wszystkiego zwiedzić. Z rodzicami i bratem skupiliśmy się głównie na starożytnym Rzymie, Grecji oraz na Egipcie. W żadnym wypadku nie mogłam ominąć Mona Lisy, a nawet uchwyciłam ją na zdjęciu. Nie potrafię opisywać sztuki, ale wiem jedno - Louvre wywarł na mnie ogromne wrażenie i gdyby nie fakt, jak męczące jest oglądanie dzieł znajdujących się w nim, to pewnie zostałabym tam na dużo dłużej. 






















































Odwiedziliście kiedyś te miejsca?
Co sądzicie o zdjęciach?
Jesteście już gotowi na czwartek? :)


39 comments:

  1. Ale tam jest idealnie! Mozna tylko pozazdroscic pobytu haha! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. We Francji byłam już dobre 10 lat temu i kiedy tak oglądałam twoją relację wszystko mi się przypomniało! Muszę tam wrócić.
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam
    Mój blog

    ReplyDelete
  3. Jak ja chce tam pojechać. Świetne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Od zawsze mi się marzyła podróż do Francji, a tym bardziej do słynnego Disneylandu! Zazdroszczę, że mogłaś przekonać się na własnej skórze jakie jest to cudowne uczucie!
    Cieszę się, że Ci się podobało!
    Cudowne zdjęcia! :)
    Mona Lisa to przepiękny obraz! :)

    ReplyDelete
  5. Strasznie chciałabym pojechać do Disneylandu, zazdroszczę
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zazdroszczę ci, że byłaś w Disneylandzie. Bardzo chciałabym tam kiedyś wylądować :3 I fajne zdjęcia masz stamtąd :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Nie byłam w Disney Village, tylko w głównym parku. Może jeszcze pojadę.
    Wydaje się tam być fajnie :) Cieszę się, że jesteś zadowolona z wycieczki :)
    Świetne zdjęcia!!
    Przy okazji wpadnij do mnie:

    byqlaudia.blogspot.com

    Pozdrawiam Cię :*

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia megggaa! Zazdroszczę wizyty w Disneylandzie :D
    A ja mam jeszcze 3 tygodnie wakacji :p
    Pozdrawiam kochana :)
    Weronika,xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  9. Disney Land to moje marenie odkąd tylko pamiętam! Niesamowite! I Louvre, jejku, pragnę tam być

    ReplyDelete
  10. Na pewno było świetnie. Zdjęcia mówią wszystko za siebie! Buziaki♥

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  11. Fajna fotorelacja

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    ReplyDelete
  12. Wszystko wygląda cudownie, Disneyland to piękne miejsce ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zawsze chciałam tam pojechać <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Cudowne zdjęcia. Paryż jest idealny a zapewne disneyland jeszcze bardziej! Ile dałabym żeby poczuć tą disneyowską atmosferę. Mam nadzieję, że jeszcze zrobisz posta z tym tematem ale bardziej Twoją ocenę i przeżycia
    Pozdrawiam Twoja www.brooowngirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jejku! Jak tam pięknie! Ja tam chcę!
    kinga-wajman.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Myszka Miki :)!
    Cudowne zdjęcia! Aż chciałabym tam być :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    ReplyDelete
  17. Musiało być świetnie, super zdjęcia! Chętnie zobaczyłabym wystawy w Luwrze :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  18. Naprawdę zazdroszczę pobytu w Disneylandzie :) Świetna fotorelacja!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. jakie to wszystko urocze! zazdroszcze wyjazdu :D
    nikolaprzybysz.pl

    ReplyDelete
  20. Ile pięknych zdjęć. Z tego co mówisz wycieczka należała do bardzo udanych. :)
    http://lifejulczistyle.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  21. Super fotorelacja , masz super brata :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  22. ojej zauroczyłam się w tych zdjęciach!zazdroszczę wyjazdu
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jeju jestem zachwycona zdjęciami! Wszystko tak ładnie uchwyciłaś!
    Niestety nigdy nie byłam we Francji i teraz jeszcze bardziej chcę tam pojechać :)
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  24. Cudowne zdjęcia swietnie oddają urok tego miejsca😍

    ReplyDelete
  25. Ja od małego chciałam jechać do DL :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Zdjęcia same za siebie mówią, że było tam świetnie. Jeju, ale ci zazdroszczę. Zawsze chciałam mieć te uszy myszki miki haha

    ReplyDelete
  27. Jakie cudowne zdjęcia! :O :D


    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ja jeszcze nigdy nie byłam w Paryżu, ale z wielką chęcią poszłabym do Disneylandu :D Ja akurat nie za bardzo lubię sztukę, jednak myślę, że jeśli jest ktoś w Paryżu to powinien pójść do louvr'u ja akurat bym poszła :)
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  29. Ale super, jak dużo zdjęć :)

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  30. Super zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie http://weronika-jaks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Moja przyjaciółka zawsze w dzieciństwie opowiadała mi o tej spadającej windzie, za każdym razem kiedy wsiadałyśmy do windy na angielski haha. Ogromnie zazdroszczę ci wizyty w disneylandzie, mam nadzieje, że moja noga kiedyś tam postawi. Wtedy na pewno sprawdzę tą windę haha :))

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  32. Ale tam fajnie :D z chęcią bym zobaczyła na żywo :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    ReplyDelete
  33. Byłam w Paryżu jakieś 5 lat temu, więc zazdroszczę wyjazdu, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  34. Najbardziej zazdroszczę wizyty w Disneylandzie. No i brat przeuroczy! :D
    Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. byłam tam na prawdę świetne miejsce <3
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    ReplyDelete