Saturday, August 13, 2016

PARIS: ARC DE TRIOMPHE, WIEŻA EIFFLA, SANZELIZE


Ostatni post podróżniczy pojawił się trzy miesiące temu, kiedy wróciłam z tygodniowego pobytu we Włoszech. Tym razem po raz pierwszy podbiłam Francję! Mój blog stał się już na tyle obszerny jeśli chodzi o tematykę, że opisuję tu swoje pasje, przemyślenia dotyczące świata otaczającego mnie, książki, a teraz już nawet podróże. Zapraszam do czytania!



Jak już wspomniałam, jest to mój pierwszy wyjazd do Francji. Mieszkałam przez ten czas u mojej cioci w uroczej miejscowości, jaką jest Elancourt. Stamtąd dojeżdżałam pociągiem do Paryża, a po nim poruszałam się metrem. Z tego tytułu zaczęłam od zwiedzania najbardziej charakterystycznych miejsc dla tej stolicy.

Kiedy wyszłam już ze stacji metra, moim oczom ukazał się Arc de Triomphe, czyli wszystkim dobrze znany Łuk Triumfalny. Szczerze mówiąc, a raczej pisząc, to nie spodziewałam się, że ta budowla sięga tak wielkich rozmiarów, zrobiła na mnie naprawdę wielkie wrażenie, ale okazał się to dopiero początek. Miałam okazję podziwiać sławną Wieżę Eiffla, przechadzać się Sanzelize, a nawet wejść do wyczekiwanego przeze mnie sklepu Louis Vuitton! Zapraszam do oglądania zdjeć!

*krótka, ale ważna informacja*

Miałam zaplanowanych całe mnóstwo postów z Francji oraz dwie sesje. Niestety, nie mam wpływu na elektronikę i wszystko to skasowało się z karty w aparacie. Zostało to, co poniżej. Będę starała się odzyskać zdjęcia, tym bardziej, że są fenomenalne. Proszę, byście trzymali za mnie kciuki! Więcej możecie przeczytać na mojej grupie TEAM LOONY



















Przy okazji mam przyjemność Was poinformować, że biorę udział w konkursie Blog Day Wrocław 2016! Organizatorzy przyjęli moje zgłoszenie, a adres bloga figuruje w kategorii Kultura i pasje. Spis blogów, w tym mój, możecie znaleźć TUTAJ, a pełny opis tej akcji TUTAJ. Zapraszam!

♥ Jak Wam mijają wakacje?
♥ Byliście kiedyś we Francji? A może w jakimś innym państwie?
♥ Co sądzicie o zdjęciach?

Do następnego! Całuję, Julia

24 comments:

  1. Ładniutkie zdjęcia! Mi też bardzo się podobał Łuk Triumfalny, coś niesamowitego ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cudowne zdjęcia kochana! A za odzyskanie tamtych zdjęć trzymam kciuki :* Bardzo chętnie się czyta ten post, strasznie Ci zazdroszczę pobytu w Paryżu ♡

    ReplyDelete
  3. O kurcze. Wspaniałe zdjęcia. <3
    Ja byłam w Paryżu tylko na około 10 godzin i nie miałam możliwości zwiedzić go całego, dlatego koniecznie muszę tam wrócić.
    Życzę Ci, abyś odzyskała te zdjęcia, nic tak nie boli, jak utrata bezcennych zdjęć z podróży.

    ReplyDelete
  4. Przepiękne zdjęcia!
    Trzymam kciuki mocno x

    ReplyDelete
  5. trzymam kciuki za odzyskanie zdjęć! też mi się kiedyś skasowały i udało mi się je odzyskać, więc Tobie też na pewno się uda :D
    śliczne zdjęcia,nigdy nie byłam w Paryżu :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mam nadzieję, ze uda się odzyskać zdjęcia :) Mój wujek mieszka w Elancourt :) Zazdroszczę ci tego wyjazdu :)
    Świetny blog, obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jejku ale zazdroszczę! Strasznie chciałabym tam pojechać! Cudowne zdjęcia, trzymam kciuki, żebyś odzyskała resztę!
    Buziaki
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę ci takich widoków Super!

    ReplyDelete
  9. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu. :) Ja nigdy nie miałam okazji, by odwiedzić Francję.

    ReplyDelete
  10. Fantastyczne widoki. Rewelacja :) ♥

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia <3 Trzymam kciuki za to żebyś odzyskała zdjęcia, znam te uczucie :(
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  12. Ja też chcę do Francji :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    ReplyDelete
  13. Pojechać tam, to moje marzenie <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Super zdjęcia! Zazdroszczę!
    Mam nadzieję, że uda Ci się odzyskać zdjęcia, trzymam kciuki!

    http://livetourevel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Zdjęcia przepiękne. Faktycznie masywny ten łuk i jakie ma piękne zdobienia! Trzymam kciuki, by udało ci się odzyskać resztę zdjęć, bo te robią wrażenia. O akcji z chęcią zaraz przeczytam. Ja w tym roku byłam w Kenii, Portugalii, Sewilli i w Grecji na Zakynthos (wszystkie posty z podróży u mnie na blogu, oprócz Grecji). Obserwuję <3 Kocham podróżować i uwielbiam czytać podróżnicze posty, więc jak dla mnie możesz ich pisać więcej :)
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. chciałabym tam pojechać, przepiękne zdjęcia! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jejku, jak ja bym chciała tam być!
    Piękne widoczki! Mega zdjęcia, świetne ujęcia!
    *wcale nie czuję jak rymuję ;)*
    kinga-wajman.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. W Paryżu jestem zakochana! Sama byłam tam rok temu i zostałam zaczarowana przez to miejsce tak bardzo, że wiem, że wrócę tam na pewno jeszcze nie raz. Trzymam kciuki za odzyskanie zdjęć, bo wiem, jak boli jak nagle coś ci się "magicznie" usuwa z jakiegoś urządzenia.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Też chciałabym tam kiedyś pojechać, cudowne zdjęcia (najlepsze trzecie i przedostatnie) :)

    ReplyDelete