Thursday, July 07, 2016

POTĘGA SŁOWA


Zastanawialiście się kiedyś nad potęgą słów? Wystarczy tylko jedno, aby poprawić czyjeś samopoczucie lub go obrazić, aby zaprzyjaźnić się z osobą lub jej już nigdy nie zobaczyć. Taka mała rzecz, a może wyrządzić tyle radości bądź krzywdy. Niesamowite, prawda?
Ludzie nie zdają sobie sprawy ze skutków wypowiedzianych słów, nie ważą ich. Szczególnie, jeśli chodzi o oszczerstwa i obietnice rzucane na wiatr. Obiecuję, czy też przysięgam, kompletnie zmienia rozumienie zdania, przekłada szyki. Na co dzień spotykamy się z najgorszymi obelgami, które wypowiedziane mimochodem, w pośpiechu, bez zastanowienia, wyrządzają największą krzywdę, co w konsekwencji może wywołać smutek, łzy, albo o wiele gorsze efekty.

Najczęściej skupiamy się na tych najgorszych słowach: przekleństwach, obelgach, kłamstwach i na tych związanych ze złem. Nie zwracamy uwagi, ile pięknych znajduje się pośród nas. Pochwalenie czyjejś pracy, skomplementowanie wyglądu, miła rozmowa lub zwykłe zdanie "Lubię Cię!" wywołuje nie tylko sekundowy uśmiech na twarzy, lecz również ten na cały dzień, pewność i wiarę w siebie oraz sprawić, że poczujemy się najszczęśliwszą osobą na Ziemi.

Rezultatów jest cała masa. Poczynając od uśmiechu, kończąc na płaczu. Mój dziadek zawsze mi powtarzał "zanim coś powiesz, przemyśl to dziesięć razy". Racji w tym jest wiele. Grunt, żeby pamiętać i stosować się do tego, bo nieprzemyślane słowa mogą zmienić dużo więcej niż czyn. 





♥ Jaka jest Wasza opinia w tym temacie? Zgadzacie się ze mną? A może macie odmienne zdanie?
♥ Co sądzicie o zdjęciach?

64 comments:

  1. Słowa mają ogromną wartość. Pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetny post, naprawdę! Cudownie piszesz! ❤️
    Już linki poklikane x

    ReplyDelete
  3. To prawda, jedno słowo potrafi bardzo dużo zmienić...
    Cudowne zdjęcia kochana ;*
    Poklikałam!
    1- 4.21$
    2- 5.63$
    3- 6.48$
    4- 4.63$

    ReplyDelete
  4. Ja ostatnio zaczęłam się częściej zastanawiać na potęgą słów i tego co wypowiadamy. ;) poklikane.
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  5. Zgadzam się z Tobą. zawsze wolę 'ugryźć się w język", niż powiedzieć coś pod wpływem emocji...

    Kliknęłam.
    4.21$
    5.63$
    6.48$
    4.63$

    ReplyDelete
  6. Bardzo trafne stwierdzenie dziadka :) Ładne zdjęcia. Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Słowa mają większą siłę niż nie jeden strongmen! Więc trzeba uważać. :)

    Na blogu nowy post kosmetyczny, zapraszam.:)

    ReplyDelete
  8. $4.21 $5.63 $6.48 $4.63

    Słowa maja wielką moc... Jednym słowem możemy dogłębnie zranić, ale też bardzo podnieść na duchu.
    Pozdrawiam
    dalekooddzis.blogspot.com


    ReplyDelete
  9. Co do posta, to prawda słowa mają dużą wagę. Nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę.
    konkturs:
    4,21$
    5,63$
    6,48$
    4,63$
    s-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetny post :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Bardzo mądry i ciekawy wpis ! To co napisałaś idealnie pokazuje jak jest naprawdę i należy o tym pamiętać ! ♥

    ReplyDelete
  12. Moja babcia mówiłą mi dokładnie to samo co Tobie twój dziadek. Zgadzam się oczywiście z tym stwierdzeniem :) Bardzo ładne zdjęcia :)
    poklikałam :* Mogę Cię prosić o to samo ? Będe bardzo wdzięczna
    $4,21 $5,63 $6,48 $4,63
    Zapraszam-Mój blog
    PS: odpowiadam na obserwacje i komentarze :)

    ReplyDelete
  13. Dokładnie! Słowa mają silną wartość i można nimi skrzywdzić kogoś bardziej niż fizycznie. Ogólnie mają ogromny wpływ na człowieka. Obserwuje! :*

    http://aleksandrabubicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ślicznie piszesz, przejrzyście i jasno ^^
    genialne zdj !!!!! <3
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. Zdecydowanie słowa mają wielką wartość i niestety tak już jest, że powiemy coś bez zastanowienia i możemy kogoś przez przypadek obrazić, więc nieraz lepiej ugryźć się w język :)
    http://mska-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Niestety ja też tak mam, że najpierw mówię coś a dopiero później myślę a często niestety jest tak, że większość tych słów wypowiadam w nerwach i nie mają znaczenia dla mnie a dotykają innych.

    jzabawa11.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo mądrze napisany post! Zgadzam sie z Tobą w 100%. Na słowa trzeba uważać, mają bardzo dużą wartość i źle wypowiedziane budują mury między ludźmi...
    Cudne zdjęcia! <3
    Oczywiście poklikałam, byłam nawet dłużej niż 30 sekund ;D
    1.$4,21
    2. $5,63
    3.$6,48
    4.$4,63

    https://nataofkors.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. O tak, jedno słowo może sprawić wszystko. Może załamać komuś świat, może kogoś zabić, może kogoś uszczęśliwić, a to tylko słowo. Naprawdę wielka potęga, dlatego istnieje takie powiedzenie , żeby nie rzucać słów na wiatr. Fajne to zdjecie z wata cukrową. Pozdrawiam i zapraszam na mój blog ( recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    ReplyDelete
  19. Masz absolutną racje mi także zdarza się powiedzieć pod wpływem emocji i zdenerwowania troszkę za dużo,później żałuję a drugą osobę ranię.
    http://black-berry-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Słowa potrafią ranić bardziej niż najmocniejszy cios. Trzeba uważać, na to, co się mówi!
    Świetne zdjęcia. Poklikałam.
    4.21
    5.63
    6.48
    4.63
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Zgadzam się z Tobą w 100%! Czasami słowa mogą bardzo ranić, a czasami sprawiać ogromną radość. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się ich kolorystyka. :) Najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia koszulka. Ceny: US$ 4.21, US$ 5.63, US$ 6.48, US$ 4.63.

    muminek-enter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Słowa są bardzo ważne. Jeśli powiemy coś czego nie chcielibyśmy i tak może kogoś urazić. Trzeba na to uważać, jednak być ciągle szczerym :)
    Zapraszam do siebie :) https://jaglusia.wordpress.com/

    ReplyDelete
  23. Świat bez słów byłby nudny. Poprostu :)
    http://wigoodlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Słowa potrafią ranić bardziej niż czyny i tak samo znaczą o wiele więcej :) Zdjęcia są bardzo ładne.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Jedno słowo może mieć ogromną siłę. Tym jednym słowem możemy wszystko zepsuć.
    http://pktoja.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Trzeba myśleć co się mówi,bo słowa mogą zranić, dac nadzieję itd....

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Całkowicie się z tobą zgadzam! Poklikałam w linki;
    US$ 4.21
    US$ 5.63
    US$ 6.48
    US$ 4.63

    maartiine.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Bardzo fajny post i śliczne zdjęcia.

    1. $4.21
    2. $5.63
    3. $6.48
    4. $4.63

    only-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. ślicznie wszystko opisałaś! Piękne zdjećia!

    ReplyDelete
  30. trzeba myśleć co się mówi, bo możemy kogoś skrzywdzić ;) świetnie wyglądasz ;* oczywiście kliknęłam, liczę na rewanż ;* 4.21 , 5.63 , 6.48 , 4.63
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  31. Zgadzam się z Tobą w 100%. Częściej pamiętamy złe słowa, a rzadziej te dobre.
    1) $4.21 2) $5.63 3) $6.48 4) $4.63 Poklikane :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥

    ReplyDelete
  32. Zawsze mówiono mi, że zanim pomyślę to coś mówię. Nigdy nie umiałam opanować tego i bez rozmyślań wyrażałam opinię.
    Fajny blog- szczerze obserwuję. Oraz biorę udział w konkursie.
    1. 4.21
    2. 5.63
    3. 4.84
    4. 4.63

    Zapraszam -> https://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Kocham watę cukrową! Genialne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  34. Świetna miejscówka na zdjęcia, pomysłowo :) Przez twoje zdjęcia mam ochotę na watę cukrową!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  35. Słowa są gorsze od czynów, potrafią bardziej zranić człowieka. Jest to w sumie niewyobrażalne..
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    ReplyDelete
  36. Piękne zdjecia! Masz rację-słowa ranią i niestety jest to prawda...

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Słowa ranią bardziej niż czyny niestety :(
    Swietny post i śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. świetny pomysł na zdjęcia: 4,21 5,63 6,48 4,63 <3
    kayleenbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Właśnie wiem, nie skupiamy się nad tymi lepszymi słowami.
    super post, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  40. słowa mają ogromną potęgę, nie możemy cofnąć tego co się powie- a ja do dzisiaj ponoszę tego konsekwencje..

    ReplyDelete
  41. jestem raczej osobą, która najpierw coś powie, później to przemyśli... dlatego muszę nad tym popracować.

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Pierwszy raz to napisze.. Piękny post! I oczywiście masz racje, powinniśmy bardziej przykładać wagę do tego co mówimy i w jaki sposób.

    ReplyDelete
  43. Bardzo ładnie napisane, zdjęcia są śliczne!:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    ReplyDelete
  44. wow mega zdjęcia. Fajnie piszesz

    ReplyDelete
  45. Czytałam kiedys ksiazke, w ktorej było o tym troche słów i od tego czasu przykładam ogromną wagę do slow. Kilka głosek a tyle potrafi zmienić, to cudowne, ale jak wszystko na tym swiecie co dobre, ludzie wynaleźli sposób na negatywną moc slow. Oszczerstwa, wulgaryzmy, obelgi na prawdę bolą i nieraz bardziej niz przemoc fizyczna. Dlaczego? Siniaki się zagoją, wszystko zniknie, ale nie ma gwarancji, ze zapomnimy. Nadal patrząc na czyjaś twarz możemy widzieć jej usta wypowiadające krzywdzące słowa.
    Cudownie piszesz, odnalazłam w tym tekście kawałek siebie. Leci obserwacja i oczywiście linki poklikane.
    1.4,21
    2.5.63
    3.4.84
    4.4.63
    Zycze powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Ojejku! Super zdjęcia! Waty cukrowej nie lubimy, ponieważ się strasznie klei ;p Hehe. Poklikane US$ 5.63
    US$ 4.21
    US$ 6.48
    US$ 4.63

    ReplyDelete
  47. Słowa mają ogromną potęgę-masz rację. Te dobre i te złe, wiadomo, które wolimy, choć te złe też budują :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  48. Oczywiście pomagam - 4,21; 5,63; 6,48; 4,63$ :)
    Pomożesz i mnie ?
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    ReplyDelete
  49. Czasem ludzie nawet nie zdają sobie sprawy, że słowo może tak bardzo zranić.
    Piękne zdjęcia! :D

    duusiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Czytając Twój wpis muszę przyznać Ci rację. Często bywa też tak, że jak padną z czyiś ust 'te ładne' słowa to nie potrafimy ich docenić!
    Śliczny blog, nie mogę uwierzyć, że masz 14 lat! Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    ReplyDelete
  51. Na słowa trzeba uważać. Czasem lubimy słuchać komplementów ale sami ich nie prawimy :)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. kochana, cudowny wpis. Często zapominamy ze slowa maja tak wielka wartość
    buziaki:)

    ReplyDelete
  53. Szkoda, że w dzisiejszych czasach potęga słów wywołuje w większości płacz,smutek.
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Świetnie to opisałaś! Ludzie kompletnie się nie zastanawiają nad tym co mówią, a potem są różne tego skutki ;/
    Śliczne zdjęcia ;)
    http://261-days.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. To prawda, słowa mają niesamowitą moc, zarówno dobrą jak i złą, ale według mnie i tak najważniejsze są czyny, bo słowa łatwo wymówić, a z czynami czasem już trochę gorzej...
    Super sesja! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  56. Poklikane, zrobisz to samo u mnie i klikniesz w link pod zdjęciami ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/07/lovely-white-blouse.html

    ReplyDelete
  57. Niestety, słowa rzeczywiście tracą wartość, jaką mają. Teraz nawet "kocham cię" często nie znaczy tego, co powinno, tylko jest bezmyślnie rzuconą wiązką słów... :/

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    ReplyDelete
  58. Ostatnio u mnie w mieście była taka akcja "hugs no drugs" czyli przytul zamiast weź dopalacze czy coś w tym stylu. No i przebrani ludzie podchodzili do mieszkańców, rozmawiali chwilę no i jeśli ktoś chciał to się przytulali. Byłyśmy z koleżanką takimi szczęściarami, że do nas też podszedł jeden z nich. Hahaha a my takie zdziwione w ogóle nie wiedziałyśmy o co chodzi. Ale do czego dążę... jedno przytulenie obcej osoby zmieniło nasz dzień. Do końca dnia chodziłyśmy po mieście z bananem na twarzy. Jedno wydarzenie zmieniło cały dzień. Tak samo jest ze słowami. Jedno miłe słowo może sprawić, że do końca dnia uśmiech nie zejdzie ci z twarzy :D
    Bardzo ciekawy post! Uwielbiam zdjęcia z watą cukrową a Twoje są genialne ♥!!

    www.kinczes.blogspot.com

    ReplyDelete