Sunday, July 17, 2016

BIRTHDAY PARTY


Dzisiaj przychodzę do Was z dość nietypowym postem, jakiego jeszcze na moim blogu nie było. Przygotowałam krótką relację, jeśli to tak mogę nazwać. Wczoraj odbyła się moja mała impreza urodzinowa, a ponieważ według mnie wypadła świetnie, pragnę podzielić się z Wami moimi odczuciami w tej notce.


Tak naprawdę moje urodziny dopiero będą miały miejsce - 20 lipca skończę 14 lat. U mnie w rodzinie jest o tyle śmieszna sytuacja, że w tym samym miesiącu imieniny oraz urodziny obchodzi babcia z dziadkiem, nie tylko ja. Gośćmi byli oczywiście rodzice i brat, ale również masa cioci, wujków i moja ulubiona kuzynka, która uwielbia jak jej robię zdjęcia. Bawiłam się znakomicie, podobnie jak zaproszone osoby. Oczywiście głównie zajmowałam się moją młodzieżą, a przy tym zrobiliśmy super fotki!












Na koniec chciałam Wam pokazać prezenty, które dostałam. Nie robię tego po to, by się pochwalić, tylko dlatego, że może komuś z Was przypadnie coś do gustu i postanowi sobie kupić, lub zażyczyć na urodziny.
Jakoś nie zwracam zbyt dużej uwagi na prezenty, ale muszę przyznać, że jestem z nich naprawdę zadowolona.

1. Gumki Invisibobble
2. Cienie do brwi z Miss Sporty
3. Puder z Miss Sporty
4. Rozświetlacz Silver z Lovely
5. Lakier do paznokci Nude z Lovely
6. Szminka Nude z Wibo
7. "Rywalki" oraz "Elita"








♥ Co sądzicie o zdjęciach?
♥ Kiedy Wy obchodzicie urodziny?
♥ Spodobał się Wam któryś z prezentów?
♥ Chcielibyście zobacz na blogu posty w stylu beauty?

Na koniec, tak jak obiecałam, wybrałam 5 blogów, które w ostatnim poście bardzo mi pomogły we współpracy. Śmiało odwiedzajcie te blogi, a gwarantuję, że na pewno nie pożałujecie!

39 comments:

  1. Moje urodziny niestety jeszcze przede mną bo 19 stycznia, ale uwielbiam oglądać zdjęcia gdzie widać jak dzieci naturalnie pozują i mają tyle zabawy w tym! :)
    Na blogu kilka propozycji świetnych komedii, zajrzyj może Ci się spodobają. :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciekawe pomysły na prezenty, na pewno zaczerpnę trochę inspiracji. ;) Zdjęcie są prześliczne.

    ReplyDelete
  3. Moja kochana, wiesz, że ode mnie będziesz miała piękny filmik na urodziny! Wszystko pięknie wygląda, fajnie, że taka impreza się u Ciebie odbyła! Ile prezentów ;*
    Śliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  4. OOO ja też miałam ostatnio imprezę urodzinową :) Bardzo fajne zdjęcia, będzie co wspominać :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Urocze zdjęcia pięknych i młodych XD
    http://juliaobi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Cudowne zdjęcia! :) Świetne rzeczy!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  7. Widać, że imprezka udana :*


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Lekko spóźnione, ale spełnienia marzeń! :*
    Ja swoje urodziny obchodzę w Andrzejki czyli 30 listopada.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Fajnie, że udało się! O kurczę, mieć kogoś w rodzinie, kto uwielbia, gdy mu się robi zdjęcia, to musi być świetne, bo obie możecie skorzystać i dobrze się przy tym bawić. :D Genialne prezenty, nie wątpię, że miło spędziłaś ten dzień. ;) Arleta

    ReplyDelete
  10. super zdjęcia
    najlepszego!
    http://xycjpc.blogspot.com/
    może wspólna obserwacja?

    ReplyDelete
  11. Świetne prezenty ale książki jednak najbardziej mnie zainteresowały :)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    ReplyDelete
  13. Spóźnione życzenia śle;)
    Książki najlepsze!

    zapraszam na konkurs
    https://strong-power.blogspot.com/2016/07/konkurs.html

    ReplyDelete
  14. Śliczny tort ! A co do książek są świetne! Mam całą serię i bardzo ją lubię:)
    POZDRAWIAM I OBSERWUJĘ !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Wszystkiego najlepszego :) Świetne zdjęcia i dobrze, ze bliscy trafili z prezentami :) Uwielbiam tu gumki do włosów. :)

    ReplyDelete
  16. Skoro jutro masz urodziny to życzę Ci wszystkiego najlepszego :) Pieknie wygladasz na zdjęciach!
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK

    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
    KLIK

    ReplyDelete
  17. No to sukcesów, zdrowka i wszystkiego co najlepsze<3
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Widac ze bedą super urodziny :) śliczne zdjecia :*

    ReplyDelete
  19. Również czytałam Rywalki i są te jedne z moich ulubionych książek :)

    Klikniesz w ten link? Odwdzięczam się :)

    http://www.sammydress.com/product2797297.html?lkid=342407

    ReplyDelete
  20. Widać, że dobrze się bawiliście! Rozświetlacz z lovely jest cudowny! :)

    Buziaki!
    Sandra-klik!

    ReplyDelete
  21. Super prezenty! Wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących urodzin :) Widać, że impreza się udała :)

    ReplyDelete
  22. Fajne prezenty dostałaś, kocham serie rywalki ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. piękny wystrój jak i zdjęcia :) bardzo fajne prezenty

    http://wooho11.blogspot.com - Zapraszam :* Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno sie odwdzięczę <3

    ReplyDelete
  24. Jaki smakowity tort. Ja w tym roku też obchodzę 14 urodziny, ale pewnie nie będę robić takiej wielkiej imprezki-tylko rodzice i dziadki :)Wolę swoje najbliższe towarzystwo!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  25. Super prezenty dostałaś ;). Ja obchodzę urodziny w marcu ;3
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajne prezenty dostałaś, a chyba najlepsze są książki! :D Wiem, że uwielbiasz czytać ♥
    Mam nadzieję, że spodobały Ci się prezenty ode mnie x

    ReplyDelete
  27. Zdjęcia super, ale masz piękne oczy ;) Z prezentów najbardziej podobają mi się książki, ponieważ uwielbiam czytać, a moje urodziny wypadają w połowie czerwca.
    Życzę Ci spełnienia marzeń!

    californialifeandstudy.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Wszystkiego najlepszego! :*
    Świetne zdjęcia i super prezenty :)
    Ja urodziny obchodzę dopiero w październiku :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  29. Świetne urodziny! Prezenty dostałaś cudowne. Bardzo podoba mi się paletka z cieniami do brwi.
    Ja urodziny miałam w maju :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Świetne urodziny! Prezenty dostałaś cudowne. Bardzo podoba mi się paletka z cieniami do brwi.
    Ja urodziny miałam w maju :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Widać, że była świetna impreza! Spóźnione, ale szczere- Wszystkiego najlepszego~:)
    Uwielbiam Rywalki.♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Jeejku Kiera Cass!♥ Moje serce zabolało, gdyż brakuje ich w mojej kolekcji:( Spóźnione, ale szczere 200 latek! :D

    Proszę o klik, Buziaki xx♥ zyciedlapasji

    ReplyDelete
  33. Widać, że super spędziłaś ten dzień! Świetne prezenty :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  34. Wspaniałe zdjęcia, spełnienia marzeń :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    ReplyDelete
  35. Spóźnione, ale szczere, wszystkiego najlepszego! Bardzo fajne zdjęcia, uroczo wyszłyście z kuzynką!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    ReplyDelete
  36. Ja 14 urodziny obchodziłam już w kwietniu ale Twoje prezenty przydadzą mi się jak będę komuś coś kupować, bo są świetne! Chociaż trochę spóźnione ale szczere WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!! Spełnienia marzeń i dążenia do celu, sukcesów i wytrwałości w blogowaniu ♥

    www.kinczes.blogspot.com

    ReplyDelete