Wednesday, June 29, 2016

PISANIE BLOGA JEST PROSTE




Zdarza się, że ja, jak i inni blogerzy, spotykamy się z hejtem, nieuzasadnioną krytyką. Zazwyczaj pochodzi ona od osób, dla których prowadzenie bloga jest błahostką. W dzisiejszej notce udowodnię, że nie jest to wcale taka prosta sprawa.

POMYSŁ
Wiąże się nie tylko z nazwą, ale również z wizualną częścią naszego małego internetowego kącika, czyli designem oraz nowymi sesjami zdjęciami i ciekawymi tematami na posty. Wydawać się może banalne, by złożyć parę zdań i opublikować. Jesteśmy tylko ludźmi i nie zawsze towarzyszy nam wena.

ZDJĘCIA

Bloger musi dbać o dobrą jakość swoich zdjęć. Wiadomo, że nie są miłe dla oka czytelnika ciemne lub wykonane Retricą fotografie. Ważna jest odpowiednia perspektywa i dalsza obróbka, z czym miałam kiedyś ogromny problem, lecz z czasem się tego poduczyłam.

SYSTEMATYCZNOŚĆ I AKTYWNOŚĆ

Nie zawsze łatwo jest połączyć systematyczne dodawanie postów, aktywność na portalach społecznościowych, stały kontakt z czytelnikami z obowiązkami i nauką w trakcie roku szkolnego. Wiadomo, teraz jest o wiele prościej, ponieważ trwają wakacje. 

PEŁNIENIE WIELU FUNKCJI NA RAZ

Bloger musi pełnić naprawdę wiele roli, o czym dopiero niedawno się przekonałam. Jest właścicielem bloga, a jednocześnie fotografem, autorem tekstu, modelem na zdjęciach i przy tym promuje swoją stronę internetową na różne sposoby.






♥ Co o tym sądzicie?
♥ Jak Wam się podobają zdjęcia wykonywane nowym aparatem?
♥ Czy według Was pisanie bloga jest proste?

58 comments:

  1. Zdjęcia są cudowne ♥
    Pisanie bloga nie jest łatwe, ale niestety większość osób uważa, że to banał i każdy może napisać parę zdań i wstawiać byle jakie zdjęcia. Ciekawa jestem ile osób naprawdę docenia pracę blogera?

    ReplyDelete
  2. Ja na szczęście nie spotkałam się jeszcze z hejtem na moim blogu, choć pewnie w otoczeniu z mojego miasta coś wspominali o mnie. Muszę się zgodzić z Tobą, pisanie bloga nie jest łatwe. Zawsze to chciałam robić ale co chwilę brakowało mi pomysłów i chęci. Teraz odkąd jestem bardzo zdeterminowana wrzucam regularnie notki, mam świetne współpracę i wspaniałych czytelników. Zapraszam do mnie poulciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Przepiękne zdjęcia. Ja jeszcze nie miałam hejtów na blogu, ale pewnie dlatego, że bloga mam dopiero miesiąc. Kiedyś też myślałam, że pisanie bloga jest proste, ale gdy założyłam swojego to stwierdziłam, że wymaga to ogromnego wysiłku, ale nie żałuję, bo blog to miejsce w którym jestem sobą i piszę wszystko prosto z serca.

    Zapraszam do siebie:http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcie wykonane cudownym aparatem ❤️

    ReplyDelete
  5. Pisanie bloga to ciężka praca i tyklko osoba, która kiedyś spróbowała to wie :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia,widze że nowy aprat się sprawdza.Ja dalej mam problem z obrabianiem zdjęć <3

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia! Pomysł na blogu jest chyba najważniejszy! :)
    Zapraszam http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/06/atut-kazdej-kobiety.html xx

    ReplyDelete
  8. Kiedy zaczynałam przygodę z blogiem uważałam, że tak. Pisanie bloga, pff co za problem? Do pory kiedy mój blog nie zaczął się rozwijać. I kiedy trzeba było przyłożyć się do zdjęć, promowaniu i kontakcie z czytelnikami. Ale i tak się nie poddaje! :)

    ReplyDelete
  9. śliczna koszulka, zdjęcia też bardzo ładne
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Najważniejsze to się nie poddawać!
    Bardzo fajny post, pozdrawiam :)
    http://sylwiapierlak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Właśnie to lubię w tym wszystkim najbardziej!<3
    A z promocją jest najgorzej..jak promujesz??

    http://www.justcleo.pl/2016/06/baby-pink-tulle-lace-wedding-dress.html

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia :) Pisanie bloga nie należy do najłatwiejszych rzeczy, ale sprawia wiele przyjemności. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Cudowny wpis ! Pokazałaś jak dużo robisz i jak wiele serca w to wkładasz :* Zdjęcia śliczne, jak widać dobry wybór aparatu ♥

    ReplyDelete
  14. Świetnie to wszystko ujęłaś, a jak dla mnie pisanie samego tekstu jest trudne, bo dodanie i zrobienie zdjęć to pestka.:)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetny post! jak dla mnie pisanie super bloga to talent :)
    niedawno zaczełam i Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. pisanie bloga nie jest najprostszą czynnością, jak to może się zdawać :) jednak daje wiele satysfakcji więc warto podjąć się tego zadania :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Tuż po przygotowaniu posta, za najżmudniejszą prace uważam reklamę bloga. Trzeba poświęcić "trochę" czasu, by zebrać sobie grono czytelników i stale je powiększać.
    Blogowanie to cudowna pasja, ale trzeba pamiętać, że to wcale nie takie proste jeżeli chcemy coś więcej osiągnąć. Przez cały czas dążymy do coraz lepszej jakości naszego bloga przez lepsze zdjęcia, ciekawszy tekst oraz sam design i to wcale nie jest banał.
    Śliczne zdjęcia! *_*

    ReplyDelete
  18. Kilka razy spotkałam się z tym, że moi znajomi nabijali się z mojego pomysłu. Ale trzeeba się realizować! Przede wszystkim w blogowaniu piękne są "blogowe" znajomości :)

    othersideofdiy.

    ReplyDelete
  19. Zgadzam się, pisanie bloga wcale nie jest proste :)
    http://www.weronikajankowska.pl/

    ReplyDelete
  20. większość ludzi rzeczywiście myśli, że pisanie bloga to łatwizna, bo przecież sklecenie kilku zdań i zrobienie zdjęć nie wymaga wiele.Właściwie owszem, lecz jeśli chce się zrobić naprawdę świetny post trzeba poświęcić mu sporo czasu i cierpliwości. Zakładając bloga i pisząc go stajemy się człowiekiem orkiestrą, który sam jak napisałaś jest modelem, pisarze, i specem od reklamy.

    ReplyDelete
  21. Oj tak, bloger to nie tylko bloger. Wielu wydaje się, że nie robimy nic, obijamy się i jeszcze czerpiemy z tego jakieś korzyści "Za co?!" Pytają oburzeni. Ale niech wejdą w naszą skórę na miesiąc i zobaczą, że mimo, że to pasja to bardzo czasochłonna :)
    www.xavilove.com

    ReplyDelete
  22. Cóż, może prowadzenie bloga nie jest takie trudne, ale nie można powiedzieć, że proste. Blogowaniu trzeba poświęcać bardzo dużo czasu i to jest tutaj największym 'problemem'.
    Nic nie przyjdzie ot tak sobie.
    Śliczne zdjęcia <3 i super nowy design!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Zdjęcia są przepiękne. Moim zdaniem to prawda,że pisanie bloga nie jest takie proste jakby mogło się wydawać. Niektórzy nie doceniają naszej pracy i starań. Świetny post.

    ReplyDelete
  24. Moim zdaniem blogowanie wcale nie jest proste. Wymaga ciekawego pomysłu, dużo czasu, osoby która będzie wykonywać zdjęcia itd. Wiele osób z mojego otoczenia sądzi niestety, że to takie banalne i jak można sądzić inaczej..
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  25. również uważam, że prowadzenie bloga nie jest takie proste, u mnie największy problem jest z systematycznością i nie wiem kiedy się jej nauczę
    obserwuję!
    eerie-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Zgadzam się z tobą w 100%
    Ja jeszcze każde zdjęcie edytuje i nie jest to takie łatwe :)
    Świetny post,miło mi się czytało!♥
    ZAPRASZAM NA BLOGA-KLIK

    ReplyDelete
  27. Blogowanie jest proste, jeśli się to czuje!
    outdisturb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Blogowanie to nic wielkiego, jeśli naprawdę robimy to z pasji, a nie z przymusu :) Cudowne zdjęcia!
    Grzechem byłoby nie dołączyć do grona obserwatorów, zatem już nadrabiam tą zaległość.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  29. Piekny post! Dopiero co zaczynam blogować i ciągle muszę szukać nowych pomysłów na posty. Już wiem, że odgrywanie roli modelki też nie jest łatwe, bo trzeba znaleźć odpowiednią stylizację, miejsce oraz dobrze wypaść na zdjęciach. Wolę jednak robić sesję innym, no ale cóż... :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz ♥

    ReplyDelete
  30. masz całkowitą rację, zgadzam się w 100%!
    buziaki:*

    ReplyDelete
  31. Zdjęcia są bardzo ładne! Ja mam ten sam aparat haha! Według mnie pisanie bloga nie jest wcale proste. Zwłaszcza jeśli chcesz pogodzić naukę, wyjścia z przyjaciółmi, czas dla siebie np. (YT, czytanie książek) a do tego wszystkiego dochodzą obowiązki z bloga.
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  32. Super koszulka ! pisanie bloga nie jest takie łatwe :)
    http://juliaobi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Masz zupełną rację. Często ludzie piszą, że blog to tylko dodanie zdjęć i napisanie kilku zdań.. to jest naprawdę zajęcie wymagające dużo czasu i staranności ! Wszystko dobrze napisane, popieram !
    ba3wa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Lovely post dear!
    Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)

    verabelblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Pisanie bloga niestety nie jest takie łatwe, jakby się mogło wydawać. Trzeba pogodzić ze sobą podstawowe obowiązki, ale również znaleźć czas na rozwijanie swoich pasji. W trakcie wakacji zamierzam popracować nad systematycznością, bo czasami bywa z tym ciężko. Świetne zdjęcia! Podoba mi się u Ciebie, obserwuję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    ReplyDelete
  36. Super post i ciekawe zdjęcia:)

    ReplyDelete
  37. Jak na razie problemem jest dla mnie znalezienie osoby, która robiłaby mi te zdjęcia. Przeróbką się nie martwię, ważne żebym miała co przerabiać. :D Kiedy zdjęcia będą, to z systematycznością też nie miałabym kłopotu. Czas się rozejrzeć. :D
    Fajne zdjęcia!
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Śliczne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)
    http://mylife-tasia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli Ci się podoba mój blog to zaobserwuj

      Delete
  39. Bycie blogerem jest czasami o wiele bardziej skomplikowane niż się może wydawać :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    ReplyDelete
  40. Tyle osób myśli, że blogowanie to w sumie taka dziecinada i że nie wkładamy w to prawie nic, a mamy same korzyści. Tymczasem choćby tutaj udowadniasz, że trzeba kropka po kropce pracować na swój sukces :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  41. Fajny post !
    Obserwuje i zapraszam do siebie
    www.wedlugliska.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Mądrze napisane, choć w wielu przypadkach nowe blogerki są zdania, że po 2 notkach powinny mieć już co najmniej 100 obserwatorów, bez żadnego promowania się. No nic, zawsze do wielkiego sukcesu idzie się niewielkimi krokami :)
    Zapraszam do mnie: http://bezdenny-ocean.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  43. "Dobre pisanie i prowadzenie bloga nigdy nie jest łatwe" :) z podkreśleniem na słowo DOBRE.

    Pozdrawiam
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    ReplyDelete
  44. Blogowanie to wcale nie taka prosta sprawa jak się może wydawać :) zostaję na dłużej :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  45. Bardzo fajnie tu u ciebie, szczególnie zauroczył mnie wygląd twojego bloga, sama robiłaś? :D

    Zapraszam do mnie *KLIK*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Design robiła mi Weronika z bloga Pasje Weroniki. Nagłówek jednak wykonałam sama :)

      Delete
  46. Genialny post bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam:)
    http://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Zgadzam się z niektórymi wątkami w blogowaniu w blogowaniu, ale mi się wydaję, że każdy w inny sposób prowadzi swojego bloga i jeden może duzo pracy wkładać w tekst, a drugi w zdjęcia
    Mój blog zapraszam

    ReplyDelete
  48. Prowadzenie bloga to taka mini praca, zawsze jest masa rzeczy do zrobienia. Świetne zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. ja miałam hejty na starych stronach.. ale jakoś się tym nie przejmowałam bo wiedziałam ile robie :)
    s-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Masz całkowitą rację! Najpierw musi przyjść wena, chociaż niektórzy są tacy pełni wigoru, że zazwyczaj od razu znajdą temat ;) Potem trzeba realizować pomysł; robić zdjęcia, napisać tekst, a trzeba wziąć pod uwagę, że blogger się czasami zacina... Samo wyjustowanie tekstu, sprawdzenie pisowni czy nigdzie się nie machnęliśmy, to też ciężka praca. Napisanie posta to nie 15 minut, a czasem nawet ponad godzinę! Dlatego za każdym razem gdy wchodzę na bloga przyglądam się z uwagą czy blog jest prowadzony z pasją czy tylko "by był". Naprawdę swietny, ukazujący czystą prawdę post! :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Zgadzam się pisanie bloga jest wręcz banalne ;>

    sisters-blonde.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Świetne zdjęcia!! Jeśli zamiarem jest prowadzenie bloga z pasją...czasochłonność to podstawa. To kompleksowe zajęcie, któremu można poświęcić 24 h/ dobę. To zależy... czy piszemy dorywczo czy chcemy i jesteśmy w stanie być 'do dyspozycji' 24 h/dobę. Pozdrawiam i powodzenia

    ReplyDelete