Saturday, April 30, 2016

ZACZNIJ DZIEŃ Z UŚMIECHEM!


Codziennie (no dobra, może oprócz weekendów) słyszysz dźwięk budzika, przez który kompletnie tracisz słuch. Wyrywa Cię z pięknego świata, jakim jest sen. Nie możesz się nawet podnieść. Twoje powieki same się zamykają. Po chwili uświadamiasz sobie, że za godzinę zaczynasz lekcje i musisz iść do budynku, którego tak nienawidzisz. Wstajesz i wbrew swojej woli wykonujesz wszystkie poranne czynności ze skwaszoną miną. A może... Dasz radę zamienić ten wyraz twarzy na uśmiech?

Z uśmiechem wszystko może stać się łatwiejsze i przyjemniejsze, nawet wstawanie o szóstej rano! A jak się zdobyć na ten poranny uśmiech? Zaraz się dowiesz!




WŁĄCZ MUZYKĘ!

Nic tak nie poprawia samopoczucia jak muzyka. Stwórz playlistę swoich ulubionych piosenek, które dodadzą Ci siły na cały dzień! Tutaj przedstawiam Ci moją listę:

Pentatonix - Misbehavin'
Pentatonix - Starships
Pentatonix - No
*jestem stuprocentowym Pentaholiciem*

ĆWICZ!

Pięciominutowe ćwiczenia nigdy nie zaszkodzą. Pobudzą Cię, a przy tym z czasem może zauważysz pewne zmiany w swoim wyglądzie, jeśli będziesz wykonywać je regularnie!

ORZEŹWIJ SIĘ!

Ochlap twarz zimną wodą, napij się wody z cytryną! Orzeźwia, pobudza, a przy tym - wywołuje uśmiech!

ZAINSPIRUJ SIĘ!

Przeglądnij sobie strony takie jak Instagram, Tumblr czy We Heart It! Dodadzą Ci inspiracji, poczujesz się naprawdę pozytywnie. Jeśli chodzi o Tumblra - postaw raczej na wesołe fotki, a na bok odstaw cytaty, które jeszcze bardziej Cię zdołują.

PRZYGOTUJ SWOJE ULUBIONE ŚNIADANIE!

Tosty? Sałatka? A może do tego świeżo wyciskany sok pomarańczowy lub herbata owocowa? Przygotuj śniadanie, które doda Ci energii, a przy tym będzie smaczne i wywoła u Ciebie uśmiech!







♥ Jakie są Wasze sposoby?
♥ Spróbujecie moich? 

29 comments:

  1. Ooo tak, początek bardzo realistyczny. Porady jak najbardziej dobre. :)
    Czasami staram się wprowadzać takie rzeczy, kiedy wstaję wczesnym rankiem, ale nie zawsze się da. Jak dla mnie najlepiej działa optymalne godziny snu i fajne śniadanie, ale muzyka też nieźle działa. Chętnie sprawdzę też pozostałe metody, które podałaś.
    Ciekawy blog, więc z przyjemnością obserwuję i pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  2. Cudowny wpis, a zdjęcia... No co Myszko mogę powiedzieć... śliczne jak zawsze <3

    ReplyDelete
  3. Cudowny, motywujący post :* Zdjęcia są super, kocham Cię <3

    ReplyDelete
  4. Pyszne śniadanko zdecydowanie poprawia mi rano humor! :D
    Fajne pomysły i zdjęcia :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia i super kurteczka :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo ciekawy wpis, chetnie skorzystam z twoich rad ♡♥

    ReplyDelete
  7. Ostatnio jakos nawet lepiej mi się wstaje... Może to też zmiana pogody na lepszą? Myslę, że jeszcze dobrym pomysłem jest docenianie tego co się ma lub tego co nas otacza, oczywiście tylko dla osób, które doceniają swoją rodzinę, przyrodę budzącą się do życia itd., bo teraz w dobie internetu ciężko o to... Dla mnie wsłuchiwanie się w spiew ptaków czy nawet obserwowanie zwierząt w drodze do szkoły przyprawia o dobry humor :) Tak czy inaczej fajny początek i porady ;) Chyba zaraz wejdę na YT i przesłucham tych piosenek, które podałas ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Moim sposobem jest pójście spać z włączoną muzykę, budzenie przy Stones'ach to magia! A bez kawy to poprostu ani rusz! Świetne sposoby, wykorzystam!
    Pozdrawiam!
    http://mska-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Śliczny masz uśmiech !!
    Zapraszam do mnie :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  10. piękny uśmiech!*.*
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jejku jakie cudowne zdjęcia! Jesteś prześliczna
    Świetne porady
    http://internetsisters.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Muzyka zdecydowanie pomaga na poranne wstawanie z uśmiechem, a jeszcze lepiej gdy do muzyki możemy zaobserwować piękną pogode za oknem. Wtedy aż buzia sama się śmieje. :D

    Pozdrawiam.
    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia
    Piękna stylizacja
    Ładnie wyglądasz
    Obserwuję
    Cudny wygląd bloga
    Zapraszam do mnie, było by mi miło gdybyś zaobserwowała oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  14. W domu ćwiczyć mogę godzinami przy dobrej muzyce, może dlatego tak unikam w-f, bo tam nie mogę głośników dać na ful. XD Post przypomniał mi, że mam ćwiczyć, jednak jestem strasznym leniwcem, a wtedy nic nie pomaga. :)


    ____
    Serdecznie zapraszam na swój blog, który bardziej przypomina pamiętnik.
    Każdy komentarz, czy też obserwacja daje mi ogromnego kopa do działania.
    http://grzeszkiarietis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Czasami uśmiech znaczy więcej niż milion słów <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia! :*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Genialne zdjęcia,fajna kurtka <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Czasem na prawdę nie chce mi się wstawać. W tych momentach wrócę myślami do Twojego postu!
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia ♥
    Już od paru tygodni mam wyzwanie by codziennie od razu po przebudzeniu się uśmiechnąć i wchodzi mi już w to nawyk :D
    A muzyka baaardzo poprawia samopoczucie ♥
    https://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Super sposoby, to prawda, że dzień mija o wiele lepiej, kiedy zaczniemy go z uśmiechem na ustach, ładne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  21. Uśmiech jest podstawą. Najważniejsze to uśmiechać się pomimo bólu, nawet poprzez łzy ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  22. Ja nie mam swojego sposobu, ale na pewno wypróbuje Twoich. :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Fajne zdjęcia :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo ładne zdjęcia i świetne sposoby na zaczęcie dnia z uśmiechem ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Już od samego początku post jest motywujący. Moimi sposobami jest chyba muzyka i przeczytanie gazet, tak jak wspomniałaś - zainspirowanie się czymś. Zdjęcia super! Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Strasznie pozytywny posty :)Muszę te rzeczy koniecznie wypróbować!
    pozdrawiam
    http://kreatywnatalia.blogspot.com/

    P.S Obserwuje i liczę na rewanż :)

    ReplyDelete