Saturday, April 16, 2016

REZYGNUJĘ


Rezygnuję. Nie mam już siły, pomysłów, weny. Jestem za słaba. Nie nadaję się do tego. Rzeczywiście, kocham to robić, ale jaki to ma teraz sens? Kompletny brak przyszłości. Jeśli byłabym w tym dobra to na pewno w tym czasie już bym coś osiągnęła. Wystarczy jedno kliknięcie. Po prostu usunę bloga. Skasuję już na zawsze. To będzie koniec.


Choćbym chciała, nie byłabym w stanie tego zrobić. Nigdy.

Myślę, że większość z nas posiada pasje, które kocha i utrzymuje go przy życiu. W moim przypadku jest to blog, którego piszę już od 2 lat. Codziennie o nim myślę, stał się moim oczkiem w głowie. Całkowicie mnie opętał. Jednak z biegiem czasu w naszym umyśle rodzi się pewne zawahanie. Czy naprawdę jestem w tym dobra? A może to tylko złudzenie? Może to nie jest dla mnie? Może powinnam znaleźć sobie inne zajęcie? 

Również i w moim umyśle, parę miesięcy temu, zrodziło się to zawahanie. Dostawałam hejty od anonimowych osób (bardzo dojrzałe). Byłam bliska skasowania bloga na zawsze, a nawet odcięcia się od Internetu. Nic, tylko rozmyślałam nad tym, jak pewna osoba napisała o moich strasznych włosach, o moim braku stylu i moim okropnym blogu. Jestem osobą bardzo wrażliwą, w którą krytyka niestety szybko wnika. Ale coś jednak nie pozwoliło mi zrezygnować z pasji.


Po pierwsze: co ja bym wtedy zrobiła? Odczuwałabym kompletną pustkę, brakowałoby mi czegoś. Po drugie: kocham pisać i robić zdjęcia. Mój blog pozwala mi to łączyć ze sobą Po trzecie: przegrałabym. Nie potrafiłabym dać tej satysfakcji z wygranej moim hejterom, którzy i tak będą. W życiu poddawałam się wiele razy, lecz tym razem zawalczę sama ze swoim lękiem. Po czwarte: mam Was, moich prawdziwych czytelników. Wy liczycie na mnie, a ja na Was. Dziękuję za tą siłę, którą mam już od 219 osób. W szczególności dziękuję za wsparcie mojej mamie, która za wszelką cenę nie chciała pozwolić mi na skasowanie bloga.




♥ Co o tym sądzicie?
♥ Mieliście kiedyś podobną sytuację?

28 comments:

  1. Śliczny wpis :* I Cudne zdjęcia myszko <3 Nie poddawaj się ! <3

    ReplyDelete
  2. Mam nadzieję, że nigdy się nie poddasz w blogowaniu! Wiesz, że Cię bardzo dopinguję!
    Śliczne zdjęcia, jaka ładna bluzeczka ;*

    ReplyDelete
  3. Fajnie, że posiadasz takie wsparcie ze strony mamy i świetnie, że się nie poddajesz :) Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wow! Ogromny szacunek dla Mamy! Ja swojej bardzo długo nie mówiłam. W sumie dalej sie wstydzę mowić. Nie tylko jej. Nie mam takiego super wsparcia, tez chciałabym kiedyś mieć sesje outfitu, czy samej siebie, zeby upublicznić a nawet nie mam z kim wyjsć... :-( Ciesze sie z Twojego sukcesu, tak trzymaj. Piękne zdjecia!

    www.paniyoanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nie warto rezygnować ;)
    Nigdy! :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Prowadzisz super bloga, bardzo mi się podoba. Pamietaj, żeby nigdy się nie poddawać, pozdrawiam :)

    http://pisanelukrem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Nie poddawaj się- masz świetnego bloga, fajnie się go czyta i przegląda.
    Masz nas, którzy często tutaj zaglądają i lubią czytać to co piszesz. Głowa do góry !:)
    Miłego dnia kochana !
    liikeeme.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo dobrze, ze nie usunęłaś bloga! Super go prowadzisz i widać, że się rozwijasz! Oby tak dalej!
    written-by-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Dobrze, że nie zrezygnowałaś, bo tak dałabyś im tylko satysfakcję :)
    Twoja mama ma talent :)
    www.mybloggingtravel.pl

    ReplyDelete
  10. Zupełnie trafiłaś tym wpisem, ostatnio u mnie pojawiło się takie zawahanie, ale podobnie jak u Ciebie nie dałam rady usunąć bloga. Za dużo pracy w niego włożyłam, za bardzo go kocham!
    Jesteś dobra w tym co robisz! Obserwuję ;)

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Masz piękne włosy! Jesteś cudowna! Naprawdę nadajesz się do tego co robisz! Nigdy się nie poddawaj. Ja dopiero zaczynam na blogu a już mam zawahanie czy prowadzenie bloga jest dla mnie, czy się do tego nadaje. Ale pamiętaj, nigdy nie rezygnuj z marzeń i z tego co kochasz. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. Dobrze ze nie zrezygnowałas
    Pozdrawiam
    6

    ReplyDelete
  13. Świetnie że nie zrezygnowałas
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo ciekawy blog. Jesteś bardzo śliczna i masz niesamowity kolor oczy zazdroszczę.
    Obserwuję :D
    http://karolinabanka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetnie piszesz. Nadajesz się do pisania bloga.
    Nie rezygnuj z tego co kochasz.
    www.odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Masz bardzo ciekawy blog i śliczne zdjęcia

    ReplyDelete
  17. Miałam tak samo i to dość niedawno, ale wiem że nie warto rezygnować :*
    http://olii-olivka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja często mam wzloty i upadki na blogu jednak staram się i teraz jest tych upadków coraz mniej :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Mimo, że czasami nie mam już siły na prowadzenie bloga, zawsze do tego wracam!
    Jestem do niego bardzo przywiązana i nie mogę zrezygnować :)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  20. Nigdy nie warto rezygnować z wyznaczonych celów! Trzeba brnąć do przodu i się nie poddawać!
    *Bardzo fajny blog! ;)

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  21. Uśmiechnęłam się na widok jednego zdania w Twoim wpisie - "W szczególności dziękuję za wsparcie mojej mamie, która za wszelką cenę nie chciała pozwolić mi na skasowanie bloga". To wspaniale, że masz w niej wsparcie, wie o tym, czym się zajmujesz i jaką radość czy przyjemność sprawia Ci pisanie, robienie oraz wstawianie tu swoich zdjęć.
    Gdybyś usunęła bloga, pokazałabyś, że to faktycznie nie dla Ciebie i że dla siebie tego nie robisz, a dla aprobaty i poklasku, wiesz, jakbyś chciała, żeby Cię jednozdaniowymi komentarzami głaskali po głowie, a jak już ktoś powie coś, co jest prawdziwe, ale niekoniecznie miłe, to najchętniej schowałabyś głowę w piasek. Wiadomo, krytyka to jedno, hejt to drugie, ale nie zapominaj, że krytyka to Twoja przyjaciółka, jeśli poparta jest argumentami i można z niej dużo wyciągnąć, nawet jeśli w pierwszej chwili nas dotyka. Trzymam za Ciebie kciuki!

    http://ignis-sanat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Popatrz ile wspaniałych komentarzy dostałaś teraz, myślę, że usunięcie bloga było by Twoim błędem. To Twoja ciężka praca i nie powinnaś z niej rezygnować tylko dlatego, że ktoś z zazdrości chce zniszczyć Ci Twoją pasję i pracę. Miło słyszeć, że masz oparcie w najbliższych! Post jak najbardziej na plus!

    http://livetourevel.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)Bardzo by było mi miło o Twoją opinię na temat moich postów :)

    ReplyDelete
  23. Moim zdanie osoby krytykujące działalność innych, to osoby bez pasji i zainteresowań.
    Próbujące zniszczyć coś co komuś udało się stworzyć...

    ✿Zapraszam✿- klik!

    ReplyDelete
  24. Masz cudowną mamę! Niewiele dorosłych podziela pasję jaką jest blogowanie :)
    Ja choćbym chciała nie mogłabym przestać jeździć konno i blogować, czujęże dzięki temu moge swobodnie oddychać :D
    Pięknie wyglądasz kochana :*
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Cudowny post Julcia, bardzo motywujący! Cieszę się, że podobają Ci się te zdjęcia :*
    Pamiętaj, że zawsze będe Cię dopingować oraz wspierać w blogowaniu! <3

    ReplyDelete
  26. Ale mnie nastraszyłaś.. musimy walczyć :) przecież to coś,co kochamy :)

    ReplyDelete