Wednesday, March 16, 2016

JEŚLI W TO WIERZYSZ, OSIĄGNIESZ TO


W moim życiu postawiłam sobie mnóstwo celów. Do jednych z nich należy na przykład posiadanie czerwonego paska na świadectwie na koniec roku szkolnego, kupno lustrzanki, nauka szpagatu oraz dalsze prowadzenie zdrowego trybu życia.
Jak pewnie większość z Was wie, albo sama tego doświadczyła, często rezygnujemy ze swoich pragnień z myślą, że "nie uda nam się". A ja Wam udowodnię, że jednak Wasze marzenia mają swoją przyszłość.





Jestem osobą, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Myślenie o moich celach w pewnym sensie "trzyma mnie przy życiu". Bardzo się staram, aby je osiągnąć. Codziennie rano, gdy się budzę, zadaję sobie pytanie: Jaki jest właściwie sens tego, abym wstawała z łóżka?
Muszę wstać, by nauczyć się i dostać dobrą ocenę, która wpłynie na moją wymarzoną średnią.
Muszę wstać, by poćwiczyć.
Muszę wstać, by zasłużyć na swoje kieszonkowe.
Muszę wstać, by się rociągać do szpagatu.
Muszę wstać, by dzięki celom nadać życiu sensu.


Mimo tego, że dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych, jestem także osobą, która posiada nie tylko wzloty, ale zaliczyła mnóstwo upadków. Wiele razy zwątpiłam w siebie i w pewnym sensie "załamywałam się". Stwierdziłam po pewnym czasie, że nie ma sensu, by tracić na to wszystko czas. Podniosłam się i brnę dalej. Czy coś z tego wyniknie? Na pewno. Dlaczego? Bo wierzę i wiem, że to osiągnę.








Dziękuję za przeczytanie tego wpisu! Zapraszam do komentowania i obserwacji, to dla mnie ogromna motywacja!

facebook x grupa na facebooku x ask x instagram x we heart it snapchat: loony017

41 comments:

  1. To prawda jeżeli wierzy się w swoje możliwości i twardo dąży się do celu można naprawdę wiele osiągnąć. :)
    Śliczne zdjęcia :*

    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Dokładnie! Wiara czyni cuda ;D


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Powodzenia w zdobyciu paska, oczywiście nie na tyłku tylko na świadectwie -trzymam kciuki żeby Ci się udało. Trzeba wierzyć w siebie :*

    ReplyDelete
  4. Sliczna jestes bardzo podoba mi się twój blog pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Omg śliczne zdjęcia ♥
    Wypróbuję ten sposób na wstawanie rano ;)

    ReplyDelete
  6. Świetne przemyślenia, całkowicie się z tobą zgadzam! Ostatnio spotkałam się ze świetnym cytatem "Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie" i myślę, że to naprawdę mądre słowa zamknięte zaledwie w dwóch zdaniach.
    nathvalie

    ReplyDelete
  7. Super post,naprawdę warto mieć marzenia i cele do których dążymy.

    http://happyjulasblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia <3
    Cudny post [ jak zawsze ] :*

    ReplyDelete
  9. Wspaniale kochana ;* Zdjęcia są czarujące!
    Każdy musi mieć cel do którego się dąży, bo inaczej nie stawiamy sobie żadnych poprzeczek!

    ReplyDelete
  10. Świetna stylizacja! Również moim marzeniem jest zakup lustrzanki :)

    ReplyDelete
  11. Aby coś nam sie udało w życiu tzreba dużo pracy i mocne postanowienie, że damy radę, nie wyrzucimy tego po przegranej próbie. Tylko będziemy próbować i próbować. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. widzę, że nie tylko ja chcę zrobić szpagat hehe :D .

    http://pa2ul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Każdy z nas osiągnie to co chce, jeśli będzie do tego nieustannie dążyć :D
    Mega zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  14. Trzeba wierzyć , bo wiara czyni cuda. Przepiękne zdjęcia:)
    ==
    http://internetsisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Według mnie nie powinno się szybko podawać. Trzeba próbować, a nie szybko rezygnować! Każdy ma wzloty i upadki.
    Dobrze, że wierzysz w swoje cele i się nie poddajesz. Inni powinni postępować tak samo!
    http://lexxiajaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Wspaniałe naturalne zdjęcia , mi się bardzo one spodobały :)

    Zapraszam na nowy post oraz kolejne fotografie :)
    http://fotopola.blogspot.com/2016/03/w-nowym-tygodniu-kolejny-tydzien.html#comment-form

    ReplyDelete
  17. Lubię takie motywujące posty. Często brakuje mi chęci do czegokolwiek, np. dzisiaj nie chciało mi się... zupełnie nic, ale sama się przymusiłam do sprzątania i wyjścia z domu i bardzo się z tego cieszę. Czasem trzeba się po prostu zmusić, a nie będziemy tego żałować, tylko wręcz przeciwnie, będziemy z siebie dumni! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  18. Cudownie wyglądasz <3 śliczne zdjęcia, mam taką samą spódniczke :0

    http://wooho11.blogspot.com Nowy post-zapraszam! �� Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, to duża motywacja-dopiero zaczynam ��

    ReplyDelete
  19. Zawsze stawiam sobie mase celów, które staram się realizować
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/03/3-years-ago.html

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajny temat poruszyłaś, szkoda że tak mało napisałaś ;). Piękne zdjęcia!

    pozdrawiam, powergirls22.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Wiara w to, że się uda jest baaardzo ważna! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. jak sie juz osiagnie własnie cel to wtedy jest mega radocha :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Sama wiara nie wystarcza- trzeba też co zacząć robic ;)
    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  24. Myślę, że każdy z nas ma upadki i wzloty, trzeba się wtedy podnieść i iść do przodu! Życzę Ci mega motywacji, bo to najważniejsze :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Bardzo fajnie napisałaś! Uważam, że masz rację :) A zdjęcia wyszły super!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  26. Dokładnie! Najważniejsze są chęci i wiara w to, co się robi. Super post :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Cieszę się, że nabrałaś takiej motywacji i dzielisz się nią ze swoimi czytelnikami. Nie sama wiara, lecz czyny mogą wiele zdziałać w naszym życiu :) Genialne zdjęcia ♥

    http://natasiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. marzenia sa po to by je spelniac;)
    swietne zdjecia;)

    ReplyDelete
  29. Najważniejsza jest wiara w to co się robi i chęć spełniania marzeń. Na prawdę wartościowy post. świetne zdjęcia

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcia. Post daje sporo motywacji a chyba to jest najważniejsze! :)
    Czekam z niecierpliwością na następny post.
    xx
    http://books-every-day.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Do wyznaczonych celów warto dążyć ze wszystkich sił!
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Świetny post, daje ogromną motywację. Do celu idzie się po schodach, nie wjeżdża windą.

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  33. Masz bardzo dobre podejście i też jestem pewna, że jak się czegoś bardzo chce, to się to osiągnie :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Śliczne zdjęcia!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie;)
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Świetny post. Miło ogląda się zdjęcia! :)
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  36. Super że postawiłaś sobie takie cele w życiu i potrafisz do nich dążyć i jak to napisałaś "wstać" by je wykonać! :)
    Ja od pewnego czasu mam trudność z motywacja do działania :/
    Mój Blog Zapraszam :)

    ReplyDelete