Monday, February 01, 2016

BLOGERKA


Blogerka. Według niektórych osób jest to dziewczyna płytka, zarozumiała, bez grama rozumu. Czerpiąca korzyści materialne z pisania bloga. Tak naprawdę nie ma pojęcia o tym, co robi. Bez ambicji. Bez pasji. 
Może uda nam się razem obalić stereotypy?


Jestem blogerką i z pasją prowadzę bloga.
Jestem blogerką i to, co robię, wykonuję z ogromną chęcią.
Jestem blogerką i w bloga wkładam całe moje serce.
Jestem blogerką i mam chwile zawahania.
Jestem blogerką i zależy mi na prawdziwych czytelnikach,
Jestem blogerką i blog to moje życie.
Jestem blogerką i nie czerpię korzyści materialnych.
Jestem blogerką i jestem sobą.






A TY? JESTEŚ BLOGEREM/BLOGERKĄ?

Dziękuję za przeczytanie posta! Zapraszam do komentowania i obserwacji!

facebook x grupa na facebooku x ask x instagram x we heart it snapchat: loony017

36 comments:

  1. Świetny post, zdjęcia bardzo mi się podobają xx

    ReplyDelete
  2. Kochana, bloguję dzięki Tobie ;*
    Myślę, że to co inni mówią o blogerkach raz może być prawdą, a raz kłamstwem. Czasem ciężko czytelnikom zrozumieć jak dużo pracy wkładamy w to, aby Nasze zdjęcia cieszyły ich oko, no ale trudno..
    Boskie zdjęcia, kto robić wiadomo :') *O*

    ReplyDelete
  3. Bardzo głęboki post, ale takie są najlepsze!
    Niestety, bardzo często jest tak, że ludzie uważają blogerki (nie tylko modowe) za puste lalki, które przechwalają się co kupiły za hajs rodziców.
    Pozdrawiam!
    http://myperfectyorkie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mnie bardzo denerwują te stereotypy o blogerkach , ludzie myślą ,że każda z nas go zaklada żeby dostawac darmowe ciuszki :)
    Piękna sesja <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super post, bardzo dobrze powiedziane
    Obserwuję :3

    http://www.pinkk-dress.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bo wiesz to taki kolejny głupi stereotyp mający jakby zebrać do kupy całą grupę jakiś osób nie znając ich i oceniając jak- każdy polak na wakacjach robi nam wstyd czy każdy Niemiec jest zły. Takie ocenianie nie jest fajne. Obalajmy stereotypy :) Ja również piszę z pasji, nie dla korzyści.
    twirling-pages.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jestem blogerką i jestem z siebie dumna! :) Jakby nie patrzeć, dzięki bloggerom dużo firm się wybiło - ale po co o tym mówić, lepiej powiedzieć jakie to są naciągary :)

    ReplyDelete
  8. Korzyści materialne, ja raczej tracę, bo muszę czekoladę do inspiracji dorzucać, a raczej do żołądka :D Płaska jestem, ale nie płytka, do cholery. Głupie stereotypy.

    ReplyDelete
  9. Ja również jestem blogerką! Trzeba obalać takie stereotypy :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  10. Tak jestem blogerką i się z tego cieszę bo przynajmniej życia nudnego nie mam ;D i mogę prowadzić bloga jako swój pamiętnik ! Śliczne zdjęcia :*

    Zapraszam do siebie http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Większość blogerek uważa, że jest to ich pasją. Nie rozumiem ludzi, którzy sądzą inaczej, albo trafiają na same materialistki, które definiują im słowo "bloger"
    Zapraszam i pozdrawiam, bo jestem blogerką :)
    KLIK

    ReplyDelete
  12. blogerem jest ten kto zajmuje sie blogowaniem dla pasji a nie dla sławy i pieniędzy :)

    zapraszam na mój blog o moim życiu w Anglii i nie tylko !
    http://mishamabloga.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  13. Stereotypy to chyba jedna z najbardziej denerwujących rzeczy jakie człowiek wymyślił, a wszystko to tylko po to aby wrzucić określoną grupę ludzi do jednej szufladki...

    http://nemetriaaxirus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Nie cierpię stereotypów
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Stereotypy są beznadziejne...:/
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  16. Ja równiez jestem blogerką! Przy okazji zapraszam do siebie ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Super post ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. To kolejny nieprawdziwy stereotyp. Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Niestety wiele osób ocenia blogerki według stereotypów. Nie każdy prowadzi bloga tylko dla darmowych ciuszków, fejmu i wgl. Śliczne zdjęcia, masz super włosy :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  20. Nie każdy docenia blogerów i często się myli, bo bloger, to cudowna osoba, która robi coś z pasją, czerpiąc z tego radość. :) Stereotypy były, są i zawsze będą. ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  21. Jak tylko moim znajomi dowiedzieli się o moim blogu to padło pytanie "to ile masz już współprac?". Załamałam się.
    larossee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Prawdę mówiąc nigdy nie spotkałam się ze stwierdzeniem, że blogerka jest osobą pustą. Wiem, że ludzie są okropni i z zazdrości potrafią zrobić i powiedzieć wiele przykrych rzeczy. Najważniejsze to iść do przodu, wkładać serce w to co się robi i pokazać wszystkim, że jednak jest się wartościowym człowiekiem i swoją pracę wykonuje się z pasją :)
    blog: sajecka

    ReplyDelete
  23. Nie bede sie rozpisywać bo to nie ma sensu. Bardzo dobrze wsyzstko ujęłaś.
    Denerwują mnie stereotypy o blogerkach, sama nie raz spotkałam sie z opinia "skoro prowadzi bloga to jest głupia" mimo ze i tak nie wiedza dokładnie o co kaman.

    alexamariani.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. jest to mega przykre kiedy ludzie myślą że blogerki/blogerzy to osoby płytkie, głupie, bez pasji, czerpiące korzyści materialne...może niektórzy są i tacy, ale prawdziwi blogerzy są zupełnie inni :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Niestety, to smutne. Ale ludzie nawet, jeśli nie mają o czymś pojęcia to od razu wymyślają swoje teorie. Fajnie, że napisałaś taki post. Może komuś da on do myślenia!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Super zdjecia !! :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Nigdy nie słyszałam takich stereotypów, ale cieszę się, że poruszasz taki temat:) Pisanie bloga z pasją jest najważniejsze, oby tak dalej, życzę wszystkiego dobrego:)
    obserwuję :D
    nowy blog: http://muzykaanaszymzyciem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Bardzo ciekawy post może niektórzy ludzie zmienią sposób myślenia na ten temat :*

    ReplyDelete
  29. Ja jestem blogerką i to pisanie do czytelników sprawia mi największą radość, a to że czytają moje wypociny największego kopa do dalszego działania :)
    Super zdjecia, uwielbiam takie szaliczki! :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    ReplyDelete
  30. Świetnie napisany post :))
    Nie znoszę żadnych stereotypów, więc denerwuje mnie, kiedy ludzie myślą stereotypowo o blogerach :)
    Fajne zdjęcia :3
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete