Saturday, January 09, 2016

NIE JESTEM SAMA







Jest na świecie taka osoba, która za każdym razem doprowadza mnie do śmiechu, z którą bez żadnego skrępowania tańczę i śpiewam, choć nie mam do tego talentu, z którą zrobię takie rzeczy, na jakie bym się nigdy nie odważyła, która dodaje mi wiary w siebie, która zawsze mnie wspiera, która jest ze mną.
Dzięki której nie jestem sama.



Przedstawię Wam tę osobą. Jest to mój siedmioletni brat o imieniu Marcin, największy fan gry, jaką jest Minecraft oraz Stuu i JDabrowsky. Tańczy jak nikt inny! W każdym rodzaju tańca czuje się fenomenalnie, a na moim balu szóstoklasisty dał wspaniały popis - zatańczył do piosenki Michaela Jacksona "Thriller". Uwielbia śnieg i momenty, gdy stawia na swoim. Jest najlepszym bratem pod słońcem.



Pamiętam dzień, kiedy Marcin się urodził, 19 stycznia 2009 rok. Miałam wówczas siedem lat. Jego narodziny okazały się przełomem w moim życiu, ponieważ byłam przyzwyczajona do bycia jedynaczką i do tego, że wszyscy skupiali na mnie maksimum swojej uwagi. Skończenie z panującymi wtedy normami okazały się dla mnie wielkim wyzwaniem, lecz udało się.






Posiadanie młodszego rodzeństwa nauczyło mnie naprawdę wiele: że nie wszystko będzie zawsze dla mnie, współpracy, jedności, miłości, a także tego, jak zajmować się dziećmi, ale oduczyło też pewnej cechy, z którą miałam w najmłodszych latach ogromny problem. Oduczyło mnie egoizmu.




Bardzo dziękuję Marcinkowi. Mimo ogromu kłótni, mimo częstego braku zgodności między nami, mimo wyzwisk rzucanych na wiatr, dziękuję z całego serca, że jego obecność tyle mnie nauczyła, a przede wszystkim za to, że nie jestem sama.










A WY? MACIE RODZEŃSTWO?

facebook x grupa na facebooku x ask x instagram x we heart it x snapchat: loony017

29 comments:

  1. Ja jestem najstarsza w domu, mam młodsze rodzeństwo. Nie mieszkam już z nimi, ale na święta się widujemy. Aaaach i rozmawiajmy czasami, że sobą przez Skypa :D Dobrze mieć rodzeństwo, bo to uczy pewnego dbania o siebie, udzielania pomocy i pewnej empatii do drugiego człowieka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://kinganawieszaku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja w domu jestem najmłodsza xd
    Mam starszego (o 10 lat) brata z którym bardzo często się kłócę (jak na rodzeństwo przystało), ale tak naprawdę skoczylibyśmy za sobą w ogień.
    Pozdrawiam
    http://lavzi.blogspot.com/
    PS. Niesamowity post i blog, cudowny desing :) (obserwuję)

    ReplyDelete
  3. Super ,że masz taki dobry kontakt z bratem ! Ja mam ale starszego :)
    świetna sesja <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Też mam rodzeństwo, ale siostrę :) Jestem od niej o 3 lata starsza i szczerze nie wiem czy to lepiej czy gorzej ;) Z jednej strony zawsze mogę jej doradzić, ale często bywa tak, że bardzo się kłócimy...Nie ukrywam, że czasami wynika to z mojej winy, ale niekiedy ona bardzo mnie denerwuje...zawsze chce wszystko wiedzieć, skarży...ale i tak ją kocham i nie wyobrażam sobie kogoś innego na jej miejscu <3
    Cieszę się, że nie jestem jedynaczką. Naprawdę wolę mieć rodzeństwo, bo (tak jak powiedziałaś) nie jestem sama.
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  5. jaki słodziak. ja mam strasze rodzenstwo tylko :(

    ReplyDelete
  6. Ale masz uroczego brata! :D
    Świetne i mega pozytywne zdjęcia :3
    Fajnie oglądać takie uśmiechnięte rodzeństwo :D
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Cześć :)
    Mam starszą siostrę i naprawdę nie wyobrażam sobie życia bez niej. Bo przecież życie samemu byłoby nudne! Dlatego ogromnie doceniam to, że ją mam - tak jak Ty to, że masz brata :)
    Świetny blog, obserwuję :3
    Pozdrawiam,
    Claaudee
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja mam młodszą siostrę, ma niecałe 2 lata, ja prawie 16, ale i tak nikt nie jest dla mnie tak ważny jak ona.
    Nie wyobrażam sobie tego, żeby jej miało nie być.
    Uroczego masz brata i piękne zdjęcia, no i temat na post:)

    ReplyDelete
  9. Ale fajnie, że macie takie dobre kontakty! Ja mam starszą siostrę, starszego brata i nasze kontakty są podobne do Waszych :) Cudowne zdjęcia! :* http://xfromtheotherside.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mam brata od rok młodszego od Tojego ;)

    ReplyDelete
  11. Ja mam starszą siostrę i kocham ją mimo tych wszystkich kłótni. Zawsze mi pomaga. Mimo tego wszystkiego to bardzo cieszę się że ją mam. A Twój brat Marcin jest na prawdę uroczy:)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam.

    http://millie-milllie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jaki kochany maluszek! Ojej!
    Mam dwóch młodszych braci.

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Twój stosunek do braciszka jest uroczy :D

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Rodzeństwo to tak naprawdę nasi najlepsi przyjaciele. Mimo wszystko zawsze będą przy nas. Może to zabrzmi banalnie, ale dla mnie taką osobą jest moja 3 letnia siostra. Zawsze kiedy trzeba przytuli i poprawi mi humor. Dzięki niej nie myślę tak dużo o tym co złe. :D Świetne zdjęcia.

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja tez uwielbiam mojego brata,ale czesto mnie denerwuje i mam go dosc :D

    ReplyDelete
  16. To rewelacyjne, że masz tak świetny kontakt z braciszkiem! ♥
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  17. Nie mam rodzeństwa, ale wierzę, że takie towarzystwo jest na pewno bardzo cenne :) Fajnie wyglądacie z bratem na zdjęciach :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. piękne zdjęcia!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ojjjejku jaki słodziak! Serio, jak oglądałam te zdjęcia to poprostu ochhh! Mega słodki! Ja mam dwóch braci i jedną siostrę. Jeden jest ode mnie młodszy i ma rocznikowo 8 lat, a drugi ma 19 lat. Jeśli chodzi o siostrę, to ona ma 16 lat i to chyba z nią najlepiej się dogaduję.


    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ja mam młodszą siostrę i brata, mimo że czasem zdarzają się nieporozumienia, to bez nich byłoby smutno, a tak przynajmniej w domu zawsze coś się dzieje.
    Świetne zdjęcia :)
    http://blackandwhiteandbutterfly.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Też mam młodszego brata :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja też mam brata, tylko ze starszego :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    ReplyDelete
  24. Też mam mlodszego brata. Wiem, ze nie zawsze mozna sie z nim dogadac, wystepuja klotnie, niemile sytuacje, ale sa takie chwile gdy "mlody" przyjdzie i bez najmniejszego slowa sie przytuli i powie cos milego. Moge spedzic z nim czas, podczas ktorego zapomne o otaczajacych mbie problemach. Tak hak ty dlugo bylam jedynaczka (10 lat) i mnie takze te 7 lat oduczylo w wiekszym stopniu egoizmu. Ciesze sie ze mam mlodszego brata.
    Cudny post.
    Czekam na kolejny...
    Daje obserwuje i zapraszam ciebie do siebie.

    book-is-the-answer.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ja też mam młodszego brata i może nie zawsze jest między nami idealnie, ale nie zamieniłabym go na nikogo innego! Fajnie, że tak dobrze czujesz się w towarzystwie swojego brata! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  26. Ojej to niesamowite, bo ja też mimo złości w niektórych sytuacjach na mojego brata to i tak nie potrafię się na niego gniewać ;))

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  27. Ja mam młodszą siostrę, z którą też bardzo dobrze się dogaduję :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete