Sunday, January 17, 2016

KSIĄŻKI, PO KTÓRE WARTO SIĘGNĄĆ #1


Cześć, kochani!

Witam Was dziś w nowym poście. Jak już pewnie moi stali czytelnicy wiedzą - jestem ogromną fanką książek, dlatego postanowiłam napisać posta, w którym przedstawię Wam powieści po które warto sięgnąć! Zapraszam do czytania!



1. ZOSTAŃ, JEŚLI KOCHASZ

Pierwszą książką jest "Zostań, jeśli kochasz" autorstwa Gayle Forman. Opowiada o dziewczynie o imieniu Mia. Jest bezgranicznie zakochana w wiolonczelii oraz w Adamie, swoim chłopaku. Jej życie wygląda wspaniale, aż do dnia, kiedy traci wszystko. Jej rodzice i ukochany brat Teddy giną w wypadku samochodowym, a Mia trwa w stanie zawieszenia. Musi zdecydować, czy chce walczyć i odzyskać przytomność, czy poddać się i umrzeć. W międzyczasie wspomina dotychczasowe życie,
Nie czytałam jeszcze tak wzruszającej i poruszającej książki. Pokazuje nam, jak wielką potęgę posiada miłość i przyjaźń. Uczy nas, jak radzić sobie z przeciwnościami losu i żyć dalej.

Została także wydana druga część tej powieści "Wroć, jeśli pamiętasz".
Wzrusza bezgranicznie! Gorąco polecam!






2. PRAWIE JAK GWIAZDA ROCKA

Kolejną powieścią jest "Prawie jak gwiazda rocka" napisana przez Matthew Quicka. Główną bohaterką jest siedemnastoletnia Amber Appleton mieszkająca w szkolnym autobusie z mamą i psem. Jest pełna energii i nadziei. Należy do Federacji Fantastycznych Fanatyków Franksach, tranuje Chrystusowe Diwy z Korei i toczy walkę z Joan Sędziwą. Wszystko układa się znakomicie do pewnego dnia, który sprawia, że Amber traci grunt pod nogami.
Naprawdę pozytywna książka, Pokazuje, że gdy jesteśmy dobrzy dla innych ludzi, to to dobro wraca do nas z podwójną siłą. 

Zaraża optymizmem! Polecam!





3. PAPIEROWE MIASTA

Powieść sławnego wśród młodzieży pisarza, jakim jest John Green. Opowiada o osiemnastoletnim Quentinie Jacobsenie, który od zawsze jest zakochany w koleżance, Margo Roth Spiegelman. W dzieciństwie przeżyli razem niesamowite zdarzenie, a teraz uczą się w jednym liceum. Pewnego wieczora wciąga Quentina w niezły bałagan. Margo zawsze kochała tajemnice, a po tym zdarzeniu stała się jedną z nich, po prostu znika. Główny bohater wyrusza na poszukiwanie wskazówek, które zostawiła Margo i przemierza setki kilometrów, aby ją odnaleźć.
Niesamowita i zabawna książka! Doprowadza do łez, które spowodowane są śmiechem, ale także wzruszeniem.

Jestem pewna, że wraz z Quentinem odnajdziesz wszystkie wskazówki dotyczące Margo! Serdecznie polecam!





4. SKRZYDŁA LAUREL


Czwartą i ostatnią w tym poście książką są "Skrzydła Laurel" Aprilynne Pike. Główną bohaterką jest nastoletnia Laurel, która nie należy do grupy typowych nastolatek. Całe jej życie zmieni się, gdy na swoich plecach odkryje mały punkcik. Poznaje magiczny świat, znany tylko z baśni i legend. Złączy się on z ludzkim światem, w którym dotychczas żyła Laurel. Co wybierze dziewczyna? Niesamowity świat wróżek z szmaragdowookim Tamanim czy świat ludzi i pomocnego, inteligentnego Dawida?
Wbrew pozorom nie jest to tylko książka o wróżkach i magicznych stworkach. Pokazuje przyjaźń oraz oddanie. Nie można się od niej oderwać!

Książka posiada także trzy kontynuacje: "Magia Avalonu", "Złudzenie", "Moc Przeznaczenia".
Uwaga - wciąga! Polecam!




Dziękuję za przeczytanie posta! Zapraszam do komentowania i obserwacji!

facebook x grupa na facebooku x ask x instagram x we heart it snapchat: loony017


26 comments:

  1. Świetny post Jula! ♥
    Niedługo, po skończeniu fanfiction na pewno przeczytam jedną z tych książek! ♥ xx

    ReplyDelete
  2. Ciekawe ksiązki ;)


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mnie osobiście najbardziej zaciekawiła "Zostań Jeśli Kochasz" może skuszę się zaraz po przeczytaniu innych książek, które stoją w kolejce, haha.Polecam serię "Szeptem" oraz "Dotyk Julii" ♥


    Zapraszam do mnie ⬇
    colorful-dreams9.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Czytalam czesc ksiazek!
    Zapraszam book-is-the-answer.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. zostan jesli kochasz , cudna ksiazka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Tak jak film "zostań jeśli kochasz" mocno trafił w moje gusta, tak niestety w połowie czytania książki się poddałam. Przeciwnie było z "Papierowymi miastami" :)

    Zapraszam do mnie http://zpamietnikablondynki.blogspot.com/2016/01/akcja-regeneracja-recenzja-evree.html

    ReplyDelete
  7. Jeszcze nie mialam okazji przeczytać tych książek ;)
    Świetna recenzja :)
    +obserwuję <3
    Pozdrawiam, http://liikeeme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. mam zamiar przeczytać "zostań jeśli kochasz" i "papierowe miasta" :D

    ReplyDelete
  9. Cudowny wpis! Kocham "Zostań Jeśli Kochasz", wspaniała książka! Świetny blog
    Karolina https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Czytałam "Zostań jeśli kochasz". Zastanawiam się czy kupić "Papierowe miasta" ;)
    [mój blog]

    ReplyDelete
  11. Pierwszą książkę czytałam, reszty nie miałam okazji więc na pewno po nie sięgnę w najbliższym czasie :-)

    ReplyDelete
  12. Wróć, jeśli pamiętasz podoba mi się dużo bardziej niż Zostań, jeśli kochasz :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    ReplyDelete
  13. Znam papierowe miasta i zostań, jeśli kochasz! Ii obie książki gorąco polecam:)
    Buziaki :* NOWYPOSTNAZYCIEDLAPASJI

    ReplyDelete
  14. Nie czytałam żadnej, ale słyszałam o papierowych miastach i o zostań jeśli kochasz.

    ReplyDelete
  15. Zostań jeśli kochasz wydaje się być bardzo ciekawe :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. "Zostań, jeśli kochasz" i "Papierowe miasta" czytałam i również szczerze mogę polecić! "Prawie jak gwiazda rocka" polecała nam nasza pani z tańców, więc muszę się w końcu zmotywować do jej przeczytania. Super post, widzę, że tak jak ja jesteś ksiażkoholiczką :D

    Natasiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. "Zostań, jeśli kochasz" to naprawdę książka, którą sama chętnie polece każdemu. Też uwielbiam czytać książki, ale ostatnio nie mogę znaleźć na nie czasu.

    xluuxyaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Czytałam wszytskie. POTWIERDZAM :)
    dziewczynawelcome.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Super post ! Muszę je przeczytać :D OBSERWUJĘ
    ouurselves.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Na papierowych miastach byłam w kinie! Zostań jeśli kochasz miałam pożyczyć od koleżanki i przeczytać, ale ciągle to odkładam. O ostatniej pozycji słyszałam tylko w internecie.

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    ReplyDelete
  21. muszę sięgnąć po nie! Dwie z nich czytałam ale reszty nie, niedługo mam ferie, więc to łatwo zmienie ;)

    http://want-cant-must.blogspot.com
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj :)

    ReplyDelete
  22. Czytałam wszystkie, świetne:)
    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Super piszesz. Ciekawie się ciebie czyta😍😘

    ReplyDelete