Sunday, December 20, 2015

ŚWIĘTA TUŻ, TUŻ!


Cześć wszystkim!

Nie mogę uwierzyć, że już za 4 dni będzie Wigilia! Mój pokój jest udekorowany lampkami, a na biurku stoi choinka. Jutro wybieram się na świąteczne zakupy. Uwielbiam tą atmosferę! - wszyscy jesteśmy tak zabiegani, martwimy się, by Święta wyszły perfekcyjnie... ale czy własnie to nie zaślepia tej prawdziwej istoty Świąt Bożego Narodzenia?



Zapominamy o tym, dlaczego tak właściwie obchodzimy Święta. Polegają one na tym, że witamy i chwalimy nowonarodzonego Jezusa. Dla niektórych są one okazją, by trafić na niezłe przeceny w sklepach, napchać brzuch, dostać prezent... Cóż, dla mnie to okazja, by pojednać się, zapomnieć o troskach i usiąść przy jednym stole, z rodziną, podzielić się opłatkiem, zaśpiewać kolędy, a o północy pójść całą rodziną na Pasterkę.


Oprócz prezentów dla rodziny brakuje mi jeszcze śniegu. We Wrocławiu nie ma ani jednego płatka i wątpię, czy na Święta spadnie, ponieważ temperatura skacze naweto do 10 stopni. A u Was spadł śnieg?







A JAK WY SPĘDZACIE ŚWIĘTA?

19 comments:

  1. świetna stylizacja. elegancka :)
    idealna na wigilię :)

    ReplyDelete
  2. Sliczne w tym wygladasz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  3. Super stylizacja,ja święta spędzam w domu.Ale moim największym marzeniem jest spędzić je któregoś razu w górach,w drewnianym domku z całą moją rodziną.

    http://happyjulasblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super stylizacja, śliczne zdjęcia <3 Ja również już przygotowana do świąt!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  5. O tak1 Do dealnych świat brakuje jedynie śniegu! Ale pozyjemy, zobaczymy! :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super stylizacjia :)
    Ja spedzem w domu rodzinne świeta :)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  8. Ja spędzam święta z rodziną.A w 1 dzień bożego narodzenia wyruszam z najlepszą przyjaciółką kolędować z szopką :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjecia :*
    http://luuvmy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Pięknie wyglądasz :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/a-million-dollar-smile-with-hismile.html

    ReplyDelete
  12. Ja w świętach cenię przede wszystkim możliwośc spędzania czasu z rodziną, a prezenty czy jedzenie to tylko takie miłe dodatki :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładny wygląd bloga :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/12/za-co-lubie-swieta_20.html

    ReplyDelete
  14. Super blog i śliczne zdjęcia ! zostanę na dłużej :) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc liczę na jakieś wskazówki :) pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku :**
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Fajnie wyglądasz :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja w święta jeździłam po rodzinie, a tak to w domu. Śliczne zdjęcia
    Nowy post, serdecznie zapraszam

    Odbicie lustra…

    ReplyDelete
  17. Super zdjęcia i post.
    Zgadzam się z tobą że prezenty nie są najważniejsze ja swoje święta spędziłam u babci i muszę powiedzieć że było super :)>
    Pozdrawiam Kvlinowska

    ReplyDelete
  18. U mnie też nie było śniegu.Dopiero teraz..W nowym roku.Piękna stylizacja i naprawdę mądry post.Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete