Sunday, September 27, 2015

NIE NARZEKAJ - DOCEŃ!


Szkoła jest okropna. Mnóstwo bezsensownych zadań i godzin w niej spędzonych. Po co w ogóle mam uczyc się matematyki? Przecież i tak mi się  ona w życiu nie przyda! A ci nauczyciele, to już szkoda słów. Pastwią się nade mną, jakby nie mieli lepszych rzeczy do roboty.



Z rodzicami to dopiero jest coś strasznego! Nie wiem, jaki problem mają z tym, że wyjdę z kolegami i koleżankami gdzieś, że czasem za długo spędzam czas przy komputerze, że dostanę jedynkę za brak przygotowania do lekcji. Oni mają w końcu swoje życie, a ja swoje, prawda? Niech się zajmą swoimi sprawami...


... przyznaj się. Tobie też się zdarza tak narzekać. Mnie również. Każdemu. Ale gdyby tak... Zmienić trochę sposób myślenia? Popatrzeć na to z pozytywnej strony, próbując to wszystko zrozumieć. Nie narzekaj na szkołę i na rodziców, tylko to doceń!





W szkole mam dużo do roboty. Pełno zadań, niekóre mnie nudzą. W życiu raczej nie będę robiła niczego związanego z matematyką, ale warto wiedzieć więcej i dobrze wypaść na egzaminach. Spędziłam tyle godzin w szkole, lecz wiele się nauczyłam. Nie tylko tego, że "uje" się nie kreskuje, że 2+2=4, że niebieski to po angielsku "blue". Nauczyłam się przyjaźni, odpowiedzialności i uprzejmości wobec innych, a także tego, jak radzić sobie z porażakmi. Poznałam przyjaciół na całe życie. Zdobyłam różne osiągnięcia i jestem z tego dumna.

Nigdy nie rozumiałam, jaki rodzice mają problem z tym, że wyjdę z koleżankami i kolegami, że spędzam za dużo czasu przy komputerze, że trafi mi się gorsza ocena. Teraz wiem, że po prostu się o mnie troszczą. O to, bym dobrze się uczyła, bym nie wpadła w złe towarzystwo oraz nałóg. Kiedyś winiłam ich za to, lecz teraz im za to dziękuję.


Ty też spróbuj to wszystko docenić, a zobaczysz, że nawet w najgorszych chwilach uśmiechniesz się i nie powiesz złego słowa. Naprawdę, warto!


Bluzka - SinSay | Koszula - New Yorker | Spodnie - New Yorker | Buty - Levi's

Zapraszam do komentowania i obserwacji!


Instagram ☆ Grupa na fb ☆ Ask ☆ snapchat: madame_juliet

19 comments:

  1. Super stylizacja:)
    http://martartynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Po przeczytaniu Twojego postu zdałam sobie, że docenienie tego to najprostrze co może być, by zacząć się cieszyć ze szkoły. Sama nie wpadlabym na to. Dzięki, ze mi to uświadomiłaś! Świetna koszula!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo prawdziwy i przydatny post.
    Stylizacja w stylu rock'owym wyszła ci znakomicie! :)
    Pozdrawiam,
    prawdziwieprzezzycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetna koszula, uwielbiam takie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://glamour-and-more.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Dożo prawdy. Ciekawy post. Czekam na więcej miśku. 😘💕💙 ♡

    ReplyDelete
  6. Ja lubie chodzić do szkoły :)
    Ciekawy post/

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetny post:) bardzo mi się podoba;)
    Ps. Mega koszula :D
    (@the_black_cake)

    ReplyDelete
  8. Dokładnie, wszędzie trzeba szukać pozytywnych stron ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    ReplyDelete
  9. ja na szczęście w tym roku dojrzałam na tyle, że nawet mi przez głowe nie przechodzi, żeby myśleć w ten sposób. jednak, wcześniej to różnie z tym bywało hehe ;)
    [ice maiden]

    ReplyDelete
  10. Cudowna koszula w kratę- uwielbiam takie! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Snow White'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/09/snow-white.html

    ReplyDelete
  11. Mądre słowa ! Nie możemy wiecznie narzekać , cieszmy się z małych rzeczy . Zapraszam do siebie orchixn.blogspot.com :) Obserwuje ! :)

    ReplyDelete
  12. Świetny i mega motywujący post! Masz zupełną rację :))
    Niestety ludzie mają to w naturze, że na wszystko narzekają. Dopiero kiedy coś stracą to doceniają. Warto to wszystko docenić teraz, w tym momencie :))
    Super zdjęcia :))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo mądrze napisałaś to wszystko *o*
    Od pierwszego posta do tego najnowszego zrobiłaś bardzo duży postęp w pisaniu!
    Cudowne zdjęcia <333

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Mega blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    ReplyDelete